Rozrywka ponad wszystko

Firma Total Entertainment Network (TEN) zmieniła nazwę na Pogo.com. Nowo obrana formuła działania, zorientowana na świadczenie usług dla całej rodziny, ma przyczynić się do zwiększenia oglądalności serwisu.

Badania rynku dowodzą, że dzieci i młodzież są najliczniejszą grupą konsumentów w Internecie. Walka o klienta wymusza stosowanie różnych taktyk i skupienia się głównie na rozrywce, gdyż - jak wynika ze statystyk - dwie trzecie użytkowników łączy się z Internetem w poszukiwaniu takich właśnie treści. Wyznacznikiem atrakcyjności “rozrywkowej” witryny jest czas spędzony na niej przez odwiedzającego (np. średni czas przebywania internauty na Gamesville.com to ponad 4 godziny!).

Dzieci i nastoletni surferzy najchętniej odwiedzają witryny z grami i są oni największą grupą konsumentów technologii w sieci. Jednak dorośli także mają swoje nałogi. Mimo iż w USA hazard online jest zabroniony, amerykanie “stracili” w sieci od 650 mln do 1 mld USD. Spore dochody ma również przemysł “erotyczny” - to właśnie witryny pornograficzne przetarły innym branżom szlaki zarobkowania w Internecie.