Sharp zdobył Warszawę - japońskie telewizory trafią na Stadion Narodowy
-
- 20.04.2011, godz. 13:06
Japoński koncern Sharp wygrał przetarg na dostawę i zamontowanie systemu wyświetlaczy na Stadionie Narodowym w Warszawie. Na najważniejszej polskiej arenie Euro 2012 pojawią się aż 254 japońskie telewizory.
Wczoraj pisałem o tym, że Sharp zamyka na miesiąc swoje fabryki telewizorów ze względu na problemy logistyczne związane z niedawną wielką katastrofą w Japonii. A dzisiaj polski odział Sharpa ma co świętować.

Sharp zdobył Stadion Narodowy
- Cinema 3D - nowa, stara technologia czyli LG stawia na polaryzacyjne telewizory 3D
- Japonia: Sharp zamyka fabryki, a Sony idzie w jego ślady - koncerny mają problem z dostawami energii
- Bose VideoWave czyli telewizor i kino domowe w jednym. Byłem, widziałem, doświadczyłem...
- Projektory biurowe - który najlepszy do pracy?
- Projektory kinowe 2011 - który najlepszy do twojego domu?
Zobacz również:
Telewizory Sharpa podbiją Stadion Narodowy
Na telewizorach Sharpa wyświetlane będą wszelkie informacje, komunikaty i reklamy. Wykorzystywane będą także do transmisji meczów (na żywo), koncertów i innych wielkich wydarzeń, które będą miały miejsce na największej polskiej arenie. Będą to oczywiście telewizory LCD, prawdopodobnie z podświetleniem LED, gdyż takie w ofercie ma ten japoński producent.
Telewizory Sharpa będziemy mogli podziwiać m.in. na promenadach, w Centrum Konferencyjnym, w lożach VIP, w Fan Klubie i Biznes Klubie Stadionu Narodowego.
Sharp stawia mocno na Euro 2012
Warto jeszcze przypomnieć, że w tamtym roku Sharp został wybrany jako oficjalny partner turnieju UEFA Euro 2012.
- Teraz nasza marka jeszcze ściślej wiąże się z wydarzeniami związanymi z przyszłoroczną imprezą i ogólnie sportem i piłką nożną - dodał przedstawiciel Sharpa.
Wielka futbolowa szansa Sharpa
Sharp zdobył najbardziej prestiżowy obiekt 2012 roku - dzięki takim działaniom firma może zdobyć większą popularność wśród konsumentów, a z pewnością większą rozpoznawalność marki. Piłka nożna w Polsce zawsze była dobrym motorem marketingowym, a pierwsze w historii Polski Mistrzostwa Europy to olbrzymia szansa na udaną kampanię wizerunkową. Sharp to dobry wybór - telewizory LCD tej firmy należą do najlepszych na rynku.