Skull & Bones - premiera spin-offu serii Assassin's Creed coraz bliżej

Po ośmiu latach gra Skull and Bones wreszcie wyszła z fazy alfa.

fot. Ubisoft

Skull & Bones po raz pierwszy zostało ogłoszone na targach E3 w 2017 roku. Gra miała być oparta na technologii odziedziczonej po Assassin's Creed IV: Black Flag. Prace nad tytułem były kilka razy przerywane i wznawiane. Ubisoft nie bardzo wiedział, w którą stronę popchnąć produkcję.

Początkowo, Skull & Bones miało być rozszerzeniem do trybu wieloosobowego w Black Flag. Prace nad tytułem rozpoczęły się już w 2013 roku. Po bardzo burzliwym okresie, nareszcie pojawiły się dobre informacje z obozu dewelopera. W raporcie Ubisoft możemy przeczytać:

Zespół Skull & Bones jest dumny z pracy, jaką wykonali nad projektem od czasu ostatniej aktualizacji, a produkcja wyszła z fazy alfa. (Wydawca dop. red.) jest podekscytowany, że będzie mógł udostępnić więcej szczegółów, gdy nadejdzie odpowiedni czas.

Z raportu możemy się także dowiedzieć, w jak trudnych warunkach przebiegała praca nad grą. Liczne zmiany kierownictwa oraz brak jednolitej wizji dotyczącej gry, przyczyniły się w dużym stopniu do tak długiego procesu produkcyjnego. Mimo, że prace ruszył do przodu, jeszcze długi czas, zanim będziemy mogli zagrać w ukończoną wersję Skull & Bones.

Zobacz również:

  • AC Valhalla otrzyma kolejne darmowe DLC. Discovery Tour nadchodzi
  • PlayStation - niesamowite przeceny na gry w PS Store

Zobacz także: Wiedźmin: Zmora Wilka na nowym zwiastunie. Zobacz Vesemira w akcji