Sony namawia do samobójstw?
-
- Michał Grabacki,
- 13.03.2006, godz. 14:52
Sony znane jest z bardzo kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Tym razem jednak chyba ta wielka korporacja nieco przesadziła...
Na jednej z zachodnich stacji metra pojawiły się plakaty reklamowe o treści: "Take a running jump from here" (Skacz stąd z rozbiegu). Sprawa nie jest śmieszna, szczególnie, iż ostatnio stacja Piccadilly była miejscem kilku tragicznych wypadków, w których osoby zostały potrącone przez pociągi.
Całą sprawą zajęła się Advertising Standards Agency - agencja kontrolująca treści reklamowe. Rzecznik Metrolink, firmy zarządzającej metrem, oświadczył, iż nie życzy sobie takich plakatów na swojej stacji.
W każdym razie zrobiły one swoje. Kolejna afera spowodowała tylko to, iż o Sony znów stało się głośno. Darmowa reklama zawsze w cenie...
Cała historia miała taki finał, że Sony zaprzestało swojej akcji i rozpoczęło ściąganie plakatów...