Spider-Man: Edge of Time - zapowiedź

Przekomarzanie się głównych bohaterów jest częściowo tym, co Beenox przywrócił do Spider-Man 2009. Z czterech różnych Spidermanów znanych nam z Shattered Dimensions, Amazing oraz O'Hara byli jedynymi, którzy znajdowali się w tej samej linii czasu. Dzięki temu naturalnym było, że mogą do siebie pasować. A jeśli autorzy potrzebowaliby więcej inspiracji, to zawsze mogli sięgnąć po "Spider-Man 2099 Meets Spider-Man", który mógł również dostarczyć dobrego materiału źródłowego dla producentów (oczywiście jest to jedynie spekulacja).

Spider-Man: Edge of Time - zapowiedź

Spider-Man: Edge of Time

Co do walki, to system potyczek powinien być znany każdemu, kto chociaż raz zagrał w Shattered Dimensions. Aczkolwiek wprowadzono pewne modyfikacje. Tym razem zrezygnowano z perspektywy pierwszej osoby. Amazing nadal używa sieci do walki z przeciwnikami - uderza ich, rozbija twarze o ziemię. Jest również jednym z dwóch, którzy posiadają pajęczy zmysł, co ułatwia mu wykonywanie niektórych uników.

Zobacz również:

  • Spider-Man: No Way Home - przecieki, plotki, oficjalne informacje [10.09.2021]
  • Spider-Man: No Way Home - rekord oglądalności pobity!

Tymczasem Miguel O'Hara polega na połączeniu brutalnej siły oraz podstępu. Jeden z jego specjalnych ruchów umożliwia mu tworzenie duchowej kopii samego siebie, której zadaniem jest odciąganie uwagi przeciwników. Częściowo rekompensuje to brak pajęczego zmysłu. Zarówno Amazing jak i Spiderman 2099 mogą korzystać z systemu ulepszonej kamery, który Beenox uznał jako jeden z najwyższych priorytetów.

Tak naprawdę jednak interesujące jest czy Edge of Time będzie umożliwiał skupienie się tylko na dwóch bohaterach i czy nie będzie powtarzalny. Z wielu informacji wynika, że Edge of Time odbywa się w różnych miejscach budynku Alchemax, który w niczym nie przypomina światów znanych z Shattered Dimensions.

Spider-Man: Edge of Time - zapowiedź

Spider-Man: Edge of Time

Z drugiej jednak strony Beenox z pewnością znajdzie możliwość, by umieścić w grze kilka innych lokacji (zwłaszcza biorąc pod uwagę różnice między Alchemaxem w przeszłości i przyszłości). Wersja, którą widziałem pełna była różnego rodzaju laserów, których Spider-Man musiał unikać podczas walki.

Beenox w tajemnicy trzyma wszelkie informacje dotyczące przeciwników, ale z tego co słyszałem to jeden z głos brzmiał podejrzanie podobnie do Hobgoblina (czym byłaby gra z Człowiekiem-Pająkiem bez Hobgoblina?). Niezależnie jednak od tego, jakie czarne charaktery zobaczymy w grze, mam nadzieję, że Beenox spełni obietnice dotyczące lepszej pracy kamery oraz ogólnego rozszerzenia koncepcji zaprezentowanych w Shattered Dimensions.

Jeśli Edge of Time okaże się dobrym produktem, to możemy mieć do czynienia z ogromnym hitem. Zdaje się jednak, że styl wprowadzony przez Shattered Dimensions zostanie utrzymany - niezależnie od tego czy go lubicie czy nienawidzicie.

Autor: Kat Bailey

Tłumaczenie: Tomasz Koralewski