Supreme Commander na konsole? Dlaczego nie?

Supreme Commander to tytuł który na pewno spędza sen z powiek nie tylko graczom, ale i producentom. Na czele projektu stoi Chris Taylor uznawany za ojca znakomitego Total Annihilation. Projektant właśnie powiedział coś, co może dać sporo do myślenia wszystkim oczekującym na grę...

Supreme Commander na konsole? Dlaczego nie?
Jak dotychczas mówiono, Supreme Commander miał być przeznaczony wyłącznie na platformę PC. Gra była konstruowana w ten sposób, aby użytkownicy poczuli się prawdziwymi dowódcami - zaimplementowano na przykład opcję prowadzenia rozgrywki na dwóch monitorach (mapa "bitewna" i "globalna").

Taylor chce jednak pójść o krok dalej. W ostatnich dniach ogłosił, że wraz ze swoją ekipą zamierza stworzyć konwersję SC na konsole (na razie nie wiadomo której firmy).

Pomysł tylko w pierwszej chwili wydaje się być dziwny. Wystarczy powiedzieć, że Electronic Arts przeniosło na Xboxa 360 RTSa The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II. Dlaczego nie miałoby się to udać ekipie z Gas Powered Games?

Więcej informacji na temat samego Supreme Commandera znajdziecie pod tym adresem.