T-Mobile rezygnuje z programu Era Premia

Program lojalnościowy Era Premia, znika z oferty T-Mobile. To kolejny etap rebrandingu. Użytkownicy są sfrustrowani tą decyzją.

T-Mobile

T-Mobile

Era Premia odchodzi w niepamięć. Związane jest to z rebrandingiem Ery na T-Mobile. Jest to następstwo przejęcia przez Deutsche Telekom 100 proc. akcji Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Szczególne kontrowersje budzi fakt (braku) informowania o tym użytkowników sieci. Wiadomość taka została bowiem przekazana poprzez internetowe biuro obsługi klienta. Klienci T-Mobile skarżą się, że informacje takie powinny do nich trafić poprzez wiadomości SMS. Wielu zapowiada rezygnację z usług świadczonych przez operatora i przejście do konkurencji.

Punkty w programie lojalnościowym Era Premia będzie można zbierać do 6 września. Termin na ich wykorzystanie mija 15 listopada.

Nazwa T-Mobile funkcjonuje na naszym rynku od czerwca. Nazwa Era jest sukcesywnie wykreślana. Tak się stało w przypadku festiwalu Nowe Horyzonty, którego sponsorem była Polska Telefonia Cyfrowa. T-Mobile niedawno zdecydował się na sponsoring imprezy muzyki alternatywnej - Off Festival oraz wspieranie Polskiej Ekstraklasy.

Operator zapowiada, że w 2012 roku zamierza uruchomić nowy program lojalnościowy. Podobno ma mieć lepszą ofertę aniżeli Era Premia. Pożyjemy - zobaczymy...