Too Human wierne Unreal Engine 3

W ostatnich dniach po sieci rozeszły się plotki, jakoby firma Silicon Knights miała zrezygnować z wykorzystania Unreal Engine 3 w swojej najnowszej produkcji - Too Human. Powodem miały być kłopoty występujące podczas pracy z silnikiem.

Too Human wierne Unreal Engine 3
Na reakcję nie trzeba było długo czekać. Denis Dyack, szef Silicon Knights wydał oświadczenie, w którym napisał, że jego firma zazwyczaj nie komentuje plotek, ale tytuł jest zbyt ważny, by je zignorować.

Zapewnił, że informacje o rezygnacji z nowego silnika Epic Games są fałszywe, prace nad Too Human postępują bardzo dobrze i gracze wkrótce otrzymają gotowy produkt.

Dodał przy tym, że firma, aby jeszcze lepiej wykorzystać Unreal Engine 3, wprowadzi do niego nieco korekt. Jak widać niewiele trzeba aby z niezbyt ważnej wiadomości zrobić wielką sensację...

Po więcej informacji na temat samej gry powinniście udać się na stronę producenta.