Toshiba daje Polakom All Inclusive TV na wakacje
-
- 08.07.2011, godz. 15:44
Toshiba w Polsce uruchomiła All Inclusive TV - to promocja, która obejmuje najlepsze telewizory tej japońskiej marki, oparte na wielordzeniowej platformie Cevo Engine. Przy zakupie telewizora (ZL1, WL863 i YL863) otrzymamy uchwyt ścienny, darmowy montaż telewizora na ścianie oraz profesjonalną kalibrację.
Toshiba wprowadziła na polski rynek swoje najnowsze telewizory oparte na platformie Cevo Engine i zrobiło to z prawdziwym wykopem. Towarzysząca premierze telewizorów promocja All Inclusive TV, sprawia, że oferta Toshiby wreszcie jest naprawdę atrakcyjna.
Jakie telewizory można kupić w ramach All Inclusive TV?
Jak otrzymać to wszystko za darmo? Wystarczy zakupić telewizor Toshiba z technologią Cevo Engine - do wyboru modele z serii ZL1, WL863 i YL863. I zrobić to w okresie od 1 lipca do 30 września 2011 roku.
Zobacz również:

Toshiba Cevo Engine (miś)
All Inclusive TV - czyli co dostaniemy za darmo?
1. uchwyt ścienny
2. instalacja telewizora na ścianie
3. profesjonalna kalibracja
4. Specjalna opieka serwisowa (dotyczy modeli ZL1 przez pierwszy rok gwarancji - naprawa u Klienta w domu, a w przypadku konieczności zabrania telewizora do serwisu zastępczy TV)
Rejestracja telewizora po zakupie
Trzeba pamięć jednak, że w ciągu 30 dni po zakupie należy dokonać rejestracji na stronie internetowej Toshiba. Po rejestracji serwis Toshiba skontaktuje się z Klientem w ciągu 48 godzin celem ustalenia terminu instalacji.

Toshiba Cevo Engine Hollywood
Cevo Engine - czym się wyróżnia od innych telewizorów?
Czym różni się platforma Cevo Engine od innych telewizorów? Telewizory innych producentów mają procesor jednordzeniowy. Tymczasem Cevo Engine ma wiele rdzeni, dzięki czemu obsługuje wiele funkcji jednocześnie. Każdy kto pracował na komputerze z procesorami wielordzeniowymi, wie jaka to wygoda i skok wydajności w porównaniu do klasycznego jednordzeniowca. Telewizory przecież wciąż dostają nowe funkcje, a to pociąga potrzebę większej wydajności. Dlatego niektóre telewizory innych producentów działają trochę zbyt wolno.
Toshiba była i jej nie było, ale teraz wreszcie atakuje
All Inclusive Tv to dobry pomysł na promocję Toshiby. Mam wrażenie, że do tej pory Toshiba w segmencie telewizorów w Polsce była mało zauważana - jakby była na rynku, ale jej nie było. Teraz wygląda na to, że japoński koncern zamierza bardziej zdecydowanie zaatakować polski rynek. I słusznie, bo ma przecież czym - telewizor Cevo Engine to doskonały przykład.
Źródło: Toshiba