Transformers 3 Roadshow - 18-kołowy postrach amerykańskich dróg w Polsce
-
- 06.06.2011, godz. 17:46
Pierwszego lipca na ekrany polskich kin wejdzie film Transformers 3: Dark of the Moon. Z tej okazji postanowił skorzystać Epson (znany producent projektorów i drukarek) wspierając projekt o nazwie Transformers 3 Roadshow - już w najbliższy weekend, w Polskę ruszy specjalna ważąca 8 ton ciężarówka będąca kopią pojazdu, w który zmienia się jeden z głównych bohaterów filmów Michaela Bay'a.
Sercem projektu Transformers 3 Roadshow jest wielka 18-kołowa ciężarówka (w taki właśnie pojazd w filmie zmienia się Optimus Prime), w której schowano studio fotograficzne Epsona.
Transformers 3 Roadshow - w jakich miastach w Polsce?
Trasa Transformers 3 Roadshow wiedzie przez 6 polskich miast:
4-5 czerwca - Kraków, Al. Pokoju 67, Centrum Handlowe M1
11-12 czerwca - Poznań, ul. Szwajcarska 14, Centrum Handlowe M1
18 czerwca - Warszawa, Plac Teatralny 1, Verva Street Racing
19 czerwca - Częstochowa, ul. Kisielewskiego 8/16, Centrum Handlowe M1
25-26 czerwca - Wrocław, ul. Borowska 99, Wrocławski Park Wodny
1-2 lipca - Łódź, ul. Drewnowska 58, Manufaktura
Pamiątkowe zdjęcie z Optimusem Prime dla każdego … za darmo
Jest też niespodzianka dla fanów zmieniających kształty robotów. Epson daje możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z wielką ciężarówką reklamującą film oraz transformerami (Optimus Prime i Bumblebee). Całkowicie za darmo i od ręki - zdjęcia zostaną wydrukowane na drukarkach Epsona umieszczonych w ciężarówce. Ciężarówka będzie otwarta od 10.00 do 19.00.
Zobacz również:

Transformers 3 Roadshow
Transformers 3 Roadshow - multimedialny pokaz z projektora
Z kolei wieczorami zobaczymy specjalną prezentację multimedialną wyświetlaną z projektora Epson EB-Z8050, umieszczonego na ciężarówce.
Popularne filmy świetnym sposobem na reklamę
Producenci wymyślają coraz ciekawsze metody promocji - przy okazji filmu Piraci z Karaibów Na nieznanych wodach w wersji 3D, koncern LG promował w kinach Cinema City pasywne okulary Cinema 3D. Teraz Epson ciekawie wykorzystuje potencjał reklamowy filmów o zmieniających kształty robotach. Obie poprzednie części Transformerów zarobiły krocie (chociaż w powszechnym odczuciu są to kiepskie filmy). Trzecia odsłona Transformers, która za chwilę wejdzie do kin - podobnie jak ostatnio Piraci z Karaibów Na nieznanych wodach - znowu ściągnie do kin tłumy. Przy okazji Epson może ugrać na tym wydarzeniu większą rozpoznawalność marki.
Źródło: Epson