Tropienie adresata
-
- Daniel Cieślak,
- 16.07.2001, godz. 11:19
Firma Veripost opracowała system, dzięki któremu do adresatów dotrą e-maile wysłane nawet na stare, nieaktualne adresy.
Firma Veripost opracowała program, dzięki któremu do adresatów dotrą e-maile wysłane nawet na stare, nieaktualne adresy. Jak mówią przedstawiciele firmy, jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często zmieniają pracę lub dostawców usług internetowych. Tym bardziej, że, jak szacują eksperci, w USA ok. 100 mln użytkowników poczty elektronicznej co najmniej raz w ciągu roku zmienia konta pocztowe. "Około 17% Amerykanów zmieniło w ciągu ostatniego roku adres zamieszkania - szacujemy, że dwa razy więcej osób zmieniło adres e-mailowy. Szczególnie dotyczy to osób, które zmieniają pracę lub kończą szkoły wyższe" mówi Eric Kirby, szef Veripost.
Aby skorzystać z oferty firmy, należy zarejestrować swoje adresy (zarówno aktualny, jak i stary) na stronie Veripost.com. Gdy na stary adres przesłany zostanie e-mail, zostanie on automatycznie (jeśli klient wybierze taką opcję) przesłany na nowe konto. Użytkownik może jednak zażyczyć sobie, by przesłano np. nie e-mail, a jedynie adres jego nadawcy lub informację o nadejściu poczty.
Jak poinformowali przedstawiciele Veripost, usługa ma być bezpłatna dla klientów indywidualnych - firma zamierza pobierać opłaty od firm oraz instytucji poszukujących np. byłych pracowników lub klientów.