Ubisoft - "To najlepszy okres do inwestowania w nowe marki."

Zdaniem firmy Ubisoft, mamy obecnie najlepszy okres do wprowadzania zupełnie nowych marek.

Alain Corre - dyrektor wykonawczy w firmie Ubisoft, podzielił się z redakcją serwisu mcvuk ciekawymi informacjami, na temat przyszłości jego firmy. Zdaniem Corre'a, jesteśmy obecnie w najlepszym momencie do wprowadzania nowych marek, a to m.in. za sprawą rozwoju nowych technologii, jak streaming czy cross-paly oraz nadchodzącej, dziewiątej generacji konsol.

Cenimy naszych fanów, którzy podążają za naszymi markami, takimi jak Assassin's Creed czy Ghost Recon, ale uważamy, że jest to również dobry moment na inwestowanie w nowe marki. Alain Corre, dyrektor wykonawczy w Ubisoft

Dyrektor wykonawczy Ubisoftu podkreślił, że wprowadzanie na rynek nowych marek nie jest proste, jednak francuski producent potrafi czerpać doświadczenie również z niepowodzeń, jak na przykład zeszłoroczny tytuł Starlink.

Oczekiwaliśmy więcej od Starlink, ale jest to krok w naszym procesie tworzenia. Jesteśmy teraz bogatsi o całe doświadczenie, które zgromadziliśmy podczas tworzenia i marketingu tej gry. Dzięki temu jesteśmy obecnie w lepszej pozycji na rynku, do tworzenia produktów dla tego rodzaju konsumentów w przyszłości. - Alain Corre

Największą nową marką, zapowiedzianą niedawno przez Ubisoft, jest Gods and Monsters - gra akcji z otwartym światem osadzona w greckiej mitologii, produkowana przez twórców Assassin's Creedy Odyssey. Czy Gods and Monsters poradzi sobie lepiej od Starlink? Tego dowiemy się najwcześniej 25 lutego 2020 roku, gdy gra trafi na sklepowe półki.

źródło: wccftech.com/mcvuk.com