Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 - twórcy chcą poruszyć ważne tematy społeczne

W Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zobaczymy miasto Seattle jakim jest naprawdę.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 miało początkowo zadebiutować w marcu tego roku, ale niedawno twórcy - studio Hardsuit Labs, poinformowali, że potrzebują więcej czasu aby dopracować tytuł i tym samym uniknąć błędów pierwowzoru (który m.in. "zasłynął" właśnie ogromną liczbą błędów).

Oczekiwanie na premierę mogą nam umilić kolejne publikacje i informacje na temat gry. Brian Mitsoda - dyrektor narracyjny w Hardsuit Labs, udzielił ostatnio wywiadu dla serwisu Fanbyte, w którym zdradził nam kilka ciekawych informacji na temat gry i jej świata.

Mitsoda ujawnił, że jego zespół stara się, aby możliwe jak najlepiej odwzorować dzisiejsze Seattle, które zdaniem twórcy nie ma być jedynie bezdusznym miejscem akcji, ale jednym z bohaterów całej historii. Dokładne oddanie wyglądu miasta to jedno, zespół odpowiedzialny za grę chce również zwrócić uwagę na realne problemy mieszkańców tego miasta, jak np. bezdomność.

Miasto jest zasadniczo postacią w grze, więc bardzo ważne jest, abyśmy mieli jego dokładną reprezentację. - Brian Mitsoda

Bezdomność jest jedną z największych bolączek mieszkańców Seattle, problem ten zaczął drastycznie narastać od 2010 roku w skutek ogromnych podwyżek czynszu, które zmusiły wiele osób do opuszczenia swoich mieszkań i domów. Mitsoda podkreśla, że jego zespół chce poruszyć również ten aspekt życia w mieście i godnie zaprezentować go w świecie gry. W jaki dokładnie sposób? Bezdomność w Seattle przekłada się bezpośrednio na geografię miasta, a różnice pomiędzy poszczególnymi dzielnicami są ogromne.

Bezdomność to problem, z którym miasto musi sobie poradzić. Życie w Seattle jest teraz droższe, co wpływa na ludzi i zwiększa bezdomność. Wpływa to również na geografię miasta i jest to jeden ze sposobów, w jaki zobaczysz go w Bloodlines 2.

Z każdą kolejną informacją Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zapowiada się coraz ciekawej. Niestety, gra wciąż nie ma wyznaczonej konkretnej daty premiery, wiemy jedynie, że zadebiutuje w tym roku na PlayStation 4, Xbox One i PC.

źródło: fanbyte.com