"We are PlayStation" - nowa akcja reklamowa Sony

Europejski oddział Sony Computer Entertainment postanowił "zaszaleć marketingowo" i ogłosił międzynarodowy konkurs fotograficzny o nazwie "We are PlayStation". Uważni czytelnicy powinni od razu domyślić się, że hasło reklamowe nawiązuje do kampanii reklamowych Apple'a, Microsoftu oraz Fundacji Linuksa.

Sony Computer Entertainment Europe ogłosiło konkurs fotograficzny o bardzo ciekawej nazwie "We are PlayStation". Uważni czytelnicy powinni od razu zauważyć, że akcja marketingowa bezpośrednio nawiązuje do "I'm a Mac" firmy Apple, "I'm PC" od Microsoftu czy wreszcie "I'm Linux" organizowanej przez Fundację Linuksa. Widać jednak, że Sony postanowiło zmienić odrobinę nudną już formułę i zaproponowało chwytliwe "We are".

Zasady konkursu są proste. Wszyscy zainteresowani muszą zrobić zdjęcie, które uchwyci ich wyjątkowy moment z Playstation 3, PlayStation 2 bądź PSP (może być również z rodziną, przyjaciółmi bądź dziewczyną). Gotową fotografię trzeba wgrać na stronę weareplaystation.com, a następnie rozpocząć głosowanie na inne fotografie.

Sześć kategorii w których można umieszczać zdjęcie to m.in.: "uchwycony moment", "nieoczekiwane miejsca", "imprezy PlayStation", "prawdziwa miłość", "niekończąca się gra" oraz "świąteczna zabawa".

Najlepsze zdjęcie zostanie nagrodzone 1000 euro oraz aparatem Sony D-SLR a350. Kolejne 10 osób otrzyma po 100 euro, a następne 100 osób, których zdjęcia zajmą trzecie miejsce w konkursie, otrzyma grę PlayStation lub talony na grę, które będzie można zrealizować w PlayStation Store.

Konkurs rozpoczyna się 29/01/09, a ostateczny termin nadsyłania zdjęć upływa 16/03/09.