Webinary coraz popularniejsze. Polska platforma zdobyła 24 mln użytkowników

Ponad 24 miliony użytkowników brało udział w webinarach na polskiej platformie ClickMeeting.

Webinary coraz popularniejsze. Polska platforma zdobyła 24 mln użytkowników

pexels.com

W dobie pandemii komunikacja cyfrowa zrobiła się jeszcze bardziej popularna. Od stycznia do listopada 2021 roku hasło webinar zostało wspomniane przez polskich internautów ponad 406 tys. razy, czyli aż o 66% częściej niż w ubiegłym roku.

Popularność wydarzeń online takich jak szkolenia, kursy, nauka zdalna, konferencje czy prezentacje produktów przełożyła się na rekordowe źródła zarobku. Rekord z pojedynczego webinaru, przeprowadzonego za pośrednictwem polskiej platformy ClickMeeting, odnotowano w Wielkiej Brytanii i wyniósł on ponad 60 tys. złotych. Jak podaje firma, dzięki niej mogło się odbyć prawie 2 miliony webinarów, w których wzięło udział 24,5 mln uczestników.

Zobacz również:

  • Jesteśmy grzeczniejsi na spotkaniach online
  • 108 tysięcy przychodu za wydarzenie online! Płatne webinary królują na rynku pracy

Dominika Paciorkowska, Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting dodaje:

Poprzedni rok zdecydowanie był rokiem spektakularnych wzrostów w materii webinarów, natomiast w tym zauważamy trend stabilizacyjny. Choć część wydarzeń już zaczęła odbywać się na żywo lub w dużej mierze hybrydowo, to webinary stały się dla uczestników głównym miejscem zdobywania wiedzy, a dla prowadzących – miejscem jej przekazywania, także odpłatnie. Ta forma spotkań online na stałe wpisała się w naszą rzeczywistość.

Zobacz także: Secretlab TITAN Evo 2022 - wygoda, stabilność i profesjonalizm

Źródło: clickmeeting.biuroprasowe.pl