Wiedźmin 2: Zabójcy królów. Najładniejsza gra RPG jaką widzieliście

Dlaczego Wiedźmin 2 będzie sukcesem

Wydawca przekonuje, że głównym celem przyświecającym pracom nad pierwszym Wiedźminem było nauczenie się robienia gier komputerowych najwyższej jakości, zbudowanie zgranego zespołu deweloperskiego i wypromowanie marki Wiedźmin/The Witcher. Cele te zostały zrealizowane - pierwsza część przygód Geralta odniosła ogromny sukces - sprzedanych zostało ok. 1,5 mln kopii gry, ponad 1 mln osób zarejestrowało się na stronie thewitcher.com, tytuł zdobył ok. 100 nagród i zarobił dla producenta prawie 2 mln złotych.

Dlatego też Wiedźmin 2: Zabójcy królów będzie miał znacznie łatwiej na rynku niż poprzednia część gry. Wszyscy wiedzą, czego mogą oczekiwać po tym tytule.

Zobacz również:

  • Jak odblokować Wiedźmina w Fortnite? Nowości 4 rozdziału

Budżet pierwszej części gry wyniósł ogółem 27 mln zł. Budżet kontynuacji już teraz został określony jako znacząco przewyższający tę kwotę. Co ciekawe, gra jest częściowo finansowana przez Unię Europejską (grant w wysokości 100 tys. euro).

CD Projekt chciałby Wiedźmina 2 wydać w wersji na konsole nowej generacji: Xboksa 360 i PlayStation3. Nie wiadomo jednak, kiedy miałoby to nastąpić, tym bardziej, że projekt Wiedźmin 1: Powrót Białego Wilka na konsole został zamrożony. Być może wydawca powróci do tego pomysłu (przedstawiciele firmy sami przyznają, że jest to produkcja o dużym potencjale rynkowym), ale na pewno nie nastąpi to w tym roku.

Twórcy nie chcieli ujawnić, jacy aktorzy użyczą głosów na potrzeby polskiej wersji językowej. Zapytani o to, ile godzin rozgrywki zapewni Wiedźmin 2: Zabójcy królów, byli równie enigmatyczni, odpowiadając, że to zależy od gracza (i wywołując przy okazji wesołość zgromadzonych widzów).

Więcej informacji: CD Projekt


Nie przegap

Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów: