Wywiad z producentem Need for Speed: ProStreet. Wrażenia z gry!

Po prezentacjach i własnych jazdach próbnych zaprosiliśmy producenta Johna Dolye'a na wywiad. Pytania pochodzą od czytelników magazynu "Gamestar", których poprosiliśmy aby napisali czego chcieliby się dowiedzieć od twórców. Oto efekty:

Daniel Schulz: Ile kosztowała produkcja ProStreet?

- Jest bardzo kosztowne. Przyznam, że sam dokładnie nie wiem ile kosztuje ta gra... Jednak żeby mógł Pan stworzyć sobie jakieś wyobrażenie na ten temat, mogę podać kilka innych danych. Otóż nad ProStreet pracuje jednocześnie do 180 ludzi. Sama produkcja trwa już ponad 20 miesięcy. Łatwo możecie policzyć, że prace rozpoczęły się jeszcze przed premierą Carbon.

Wywiad z producentem Need for Speed: ProStreet. Wrażenia z gry!

GameStar: Czy nad grami Need for Speed zawsze jednocześnie pracują dwa zespoły?

- Nie zawsze, jednak zawsze istnieje zespół pracujący już nad kolejną częścią. W tym roku pracowaliśmy jednocześnie. Zainwestowaliśmy pieniądze aby być pewnym, że zespół jest wystarczająco duży aby popracować nad technologią Need for Speed. W ten sposób udało nam się wyprodukować model wyrządzający szkody jak i również efekt dymu. To trwa po prostu dłużej niż rok, który dzieli wydanie dwóch gier z cyklu. Dodam, że już obecnie jeden zespół pracuje nad kolejną częścią Need for Speed.


Nie przegap

Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów: