Wywiad z producentem Need for Speed: ProStreet. Wrażenia z gry!
-
- 05.10.2007, godz. 11:01
Christoph Buser: Czy w grze jest "Skin-Editor"?
- Powiem tak - w ProStreet mamy "Vector-Vynil-System" dzięki któremu możemy na różne sposoby polakierować samochody oraz znany wszystkim "Autosculpt-Feature". Wykorzystując oba systemy można w dużym stopniu dopasować auto do swojej wizji.
Frank Est: Czy nastąpił jakiś postęp techniczny? Wszyscy pamiętamy kiepskie działanie Carbona na Xboxa 360...
- Jesteśmy już rok do przodu co oznacza większe doświadczenie. Rozpoznajemy powoli co tak naprawdę można zdziałać na konsoli.

Daniel Bartsch: Czy Need for Speed będzie podobnie jak inne gry Fifa Sports, prezentował się gorzej na PC?
- Chcemy się upewnić, że wersja na komputer w tym roku będzie naprawdę dobrze się prezentować. Do tego musieliśmy zwiększyć wymagania systemowe. Naszym zdaniem jednak mieszczą się one jeszcze w odpowiednich ramach. W tym roku potraktowaliśmy PC niemal jak konsolę Xbox 360 ("High-Definition"). To co do tej pory widzieli Państwo podczas gry na Xbox 360 , będzie w dużej mierze zbliżone do wersji komputerowej.