Zostawiłeś iPhone'a w serwisie? Nie odzyskasz go do ponownego otwarcia sklepów Apple
-
- 23.03.2020, godz. 09:36
Klienci Apple mają powody do wściekłości. Urządzenia oddane do naprawy pozostaną w niej do czasu ponownego otwarcia sklepów Apple.
Jak wiemy wszystkie placówki detaliczne Apple zlokalizowane poza Chinami zostały zamknięte w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19. Gigant z Cupertino podobnie, jak inni najwięksi producenci technologiczni zaangażował się w walkę z koronawirusem, na czym ucierpieć mogą klienci, którzy przed wybuchem pandemii odesłali swoje urządzenia do autoryzowanego serwisu.

Źródło: apple.com
Rzecznik prasowy Apple w rozmowie z Business Insider powiedział, że sprzęt odesłany do serwisu nie powróci z niego do czasu ponownego otwarcia sklepów Apple Store.
Zobacz również:
- Recenzja: Recenzja Apple MacBook Air 15" (2023)
- Najlepsze promocje na sprzęt Apple - iPhone 14, iPhone 13 mini, iMac 24" [28.07.2023]
- Najlepsze antywirusy dla systemów macOS w 2023 roku
Firma Apple zamknęła wszystkie swoje sklepy poza Chinami w sobotę 14 marca, ale placówki przez klika dni pracowały jeszcze w ograniczonym zakresie, aby klienci mogli odebrać urządzenia pozostawione w serwisie.
Zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy, aby przywrócić ludziom ich produkty
Rzecznik prasowy podkreślił, że Apple specjalnie przez klika dni wydawało urządzenia z serwisu, aby zapobiec sytuacji, która aktualnie ma miejsce. Obecnie wszystkie urządzenia, które pozostały w serwisie zostaną w nim, aż do czasu ponownego otwarcia sklepów Apple. Początkowo firma informowała, że zamierza ponownie otworzyć swoje placówki 27 marca, ale obecnie brakuje konkretnej daty. Sytuacja jest dynamiczna przez co gigant nie przedstawia konkretnej daty ponownego otwarcia sklepów.
Apple zamierza skontaktować się z klientami, których urządzenia pozostały w serwisie. Jeżeli będzie to możliwe firma zobowiązała się do odesłania urządzeń na swój koszt do domu klientów.
Polscy konsumenci również odczuwają skutki pandemii koronawirusa. Apple w naszym kraju nie posiada oficjalnych sklepów Apple Store, a naprawami gwarancyjnymi zajmują się firmy trzecie z certyfikatem Apple Authorized Service Provider. Godziny otwarcia ustalane są przez konkretne placówki. Część z nich została zamknięta, a większość oferuje naprawę Door-to-Door.
Sprawdź, ile kosztuje najnowszy iPhone 11.
Źródło: macrumors.com