Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki zintegrowanej telefonii cyfrowej, nagrywaniu połączeń i wirtualnej centrali!

Wysoka jakość połączeń, wiele usług dodanych, bogata funkcjonalność i tanie połączenia zagraniczne to podstawowe zalety telefonii internetowej VoIP oferowanej przez easyCALL.pl.

Do niewątpliwych zalet wdrożenia w firmie telefonii IP należą także znaczące oszczędności związane z minimalizacją kosztów jej utrzymania oraz możliwość rezygnacji z posiadania sprzętowej centrali abonenckiej. Firmy realizujące znaczącą liczbę połączeń mogą skorzystać z technologii SIP TRUNK jako alternatywy do wykorzystania łącz ISDN PRA/BRA.

Co ważne dzięki przenaszalności numeracji możliwe jest zachowania przez firmę dotychczasowych numerów lub pozyskanie nowych w dowolnej strefie numeracyjnej także zagranicznych czy uruchomienie infolinii 80x. Usługi oferowane w ramach wirtualnej centrali VPBX dostępnej firmom w ramach pakietu usług telefonii IP podnoszą prestiż związany z posiadaniem profesjonalnego rozwiązania telekomunikacyjnego umożliwiającego przygotowanie zapowiedzi głosowych, kolejkowania połączeń oraz zaawansowanego kierowania połączeń w firmie. Ceny abonamentów w easyCALL.pl rozpoczynają się już od 15,90 zł miesięcznie.

Wirtualna centrala VPBX udostępniona w chmurze w pełni zastępuje centralę abonencką posiadając równocześnie znacznie większą funkcjonalność. Możliwe jest ustawienie różnych wariantów zapowiedzi w zależności od pory dnia, numeru osoby dzwoniącej, danych wprowadzonych przez klienta z klawiatury telefonu. Pomocna będzie synteza mowy oferowana w standardzie, która pozwoli przygotować zapowiedzi w wielu językach, możliwe jest także przygotowanie i dołączenie nagrań lektorskich. Funkcja IVR pozwala też na ustawienie kolejki połączeń przychodzących oraz grupowanie pracowników, a także przesyłanie faksów oraz wiadomości głosowych pozostawionych przez klientów na zdefiniowany adres e-mail. Dzięki interfejsowi graficznemu, centralą wirtualną easyCALL.pl można bardzo łatwo zarządzać z poziomu przeglądarki internetowej a jej obsługa nie wymaga wiedzy technicznej i działa w tzw. chmurze czyli niezależnie do infrastruktury w firmie.

Dzięki udostępnieniu usług w chmurze korzystamy z możliwości bezproblemowej skalowalność aktualnego rozwiązania telekomunikacyjnego (liczba linii, liczba numerów, pakiet dostępnych usług) i możliwość dopasowania funkcjonalności do aktualnych potrzeb firmy oraz jej możliwości finansowych, w ten sposób rozwiązanie może rozwijać się wraz z przedsiębiorstwem, bez konieczności ponoszenie dużych nakładów finansowych związanych z zakupem sprzętu oraz jego utrzymaniem. Taki modeli chmury obliczeniowej nazywany jest także udostępnieniem oprogramowania jako usługi (z ang. SaaS – Software as a Service.).

Obsługa wirtualnej centrali easyCALL.pl jest niezwykle prosta dzięki interfejsowi graficznemu i konfiguracji metodą drag&drop z poziomu przeglądarki internetowej. Jest wyjątkowo intuicyjna i polega na przeciąganiu i łączeniu poszczególnych elementów centralki w schemat kierowania połączeń w firmie.

Rys. Schemat połączeń w firmie konfigurowany jest metodą przeciągnij i upuść, jego budowa polega na przeciąganiu elementów na pulpit i łączeniu ich ze sobą

Rys. Schemat połączeń w firmie konfigurowany jest metodą przeciągnij i upuść, jego budowa polega na przeciąganiu elementów na pulpit i łączeniu ich ze sobą

Przejrzyste statystyki to kolejny element ułatwiający zarządzanie posiadanego przez firmę rozwiązania telekomunikacyjnego, możliwe jest stałe poprawianie jakości obsługi poprzez analizę takich wskaźników jak czas oczekiwania na połączenie, liczba nieodebranych połączeń, czas poświęcony na rozmowę. System statystyk IVR udostępniany przez easyCALL.pl przekazuje szeroką wiedzę i wiele istotnych informacji koniecznych do zarządzania procesem komunikacji w firmie a zatem podniesienia jego efektywności. Kolejne ważne i popularne wśród klientów biznesowych usługi to nagrywanie połączeń oraz wirtualny faks znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu w dobie internetu. Zaawansowane funkcje centrali wirtualnej easyCALL.pl umożliwiają klientom dzwoniącym do firmy dokonywanie automatycznego i bez pośrednictwa konsultanta sprawdzenia statusu zamówienia czy realizacji dostawy.

Przykładowe wykorzystanie wirtualnej centrali w firmie posiadającej zespół handlowców opisujemy w naszym blogu http://easycall.pl/blog/telefonia-VoIP-w-firmie-handlowej

Smart call-back jako uzupełnienie komunikacji z firmą i sposób na generowanie leadów sprzedażowych

Inne rozwiązania oferowane przez easyCALL.pl ułatwiające komunikacje z klientami to system smart call-back bezpłatnych oddzwonień ze strony WWW przy pomocy widżetu Słuchawki - easyKONTAKT - http://easyKONTAKT.pl. Usługa świadczona przez easyCALL.pl umożliwia umieszczenie na firmowej stronie WWW widżetu, który po podaniu przez potencjalnego klienta numeru telefonu łączy użytkownika strony WWW z konsultantem firmy.

Cyfrowa telefonia stacjonarna oparta o wirtualną centralę i nagrywanie połączeń to najlepsze rozwiązanie telekomunikacyjne dla firmy każdej wielkości.

Przed zakupem usług easyCALL.pl możliwe jest skorzystanie z 30 dniowego testu bez zobowiązań, więcej szczegółów na: http://easycall.pl/LP/abonament_dla_firmy_15,90

Firmy poszukujące kompleksowego rozwiązania telekomunikacyjnego zapraszamy do zakupu telefonów i sprzętu IP w naszym sklepie - http://sklep.easycall.pl, w ofercie posiadamy także wideotelefony IP w bardzo atrakcyjnych cenach.

Kontakt z naszym doradcą klienta możliwy jest pod telefonem: 22 490 77 77, pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie telekomunikacyjne dla Twojej firmy.

Piotr Mazurkiewicz

Dyrektor Sprzedaży easyCALL.pl SA