eBay w TV

Najbardziej znana witryna aukcyjna rozpoczyna agresywną, reklamową kampanię telewizyjną, mającą umocnić znajomość marki serwisu.

eBay, najbardziej znana witryna aukcyjna, od dzisiaj rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową, obejmującą zasięgiem całe terytorium USA. Jej celem ma być zwiększenie świadomości marki firmy, o której - jak wykazują badania prowadzone przez eBay - większość ludzi dowiaduje się od znajomych i przyjaciół. Drugim celem kampanii jest przyciągnięcie nowych klientów - także takich, którzy nie wiedzą zbyt wiele o Internecie.

Według przedstawicieli firmy reklamy mają też pokazać, że eBay jest stabilną firmą o świetnych wynikach finansowych, czego nie może powiedzieć wiele innych firm internetowych. Analitycy oceniają, że tego rodzaju posunięcie - agresywna, ogólnokrajowa kampania reklamowa w czasie, gdy inne firmy specjalizujące się w działalności związanej z Internetem ponoszą straty bądź zwalniają pracowników - spowoduje wzrost zaufania do i tak cenionej i cieszącej się zaufaniem klientów marki.

Zobacz również:

  • Tajemnica popularności TikToka i związane z nim zagrożenia
  • test2speed.com pozwala przetestować szybkość strony WWW
  • 30. finał WOŚP - sprawdź najciekawsze aukcje Allegro!

Według eBay pod koniec września br. witryna firmy notowała niemal 19 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy każdego dnia za pośrednictwem aukcji obracali ponad 15 mln USD. Jeszcze w marcu tego roku liczba użytkowników wynosiła 12 mln, obrót - około 10 mln USD.