mBank z kolejną awarią, są problemy z przelewami online i BLIK-iem

Serwis internetowy mBanku musi mierzyć się z kolejną awarią. Klienci narzekają m.in. na trudności w dokonywaniu przelewów online oraz za pomocą BLIK-a.

W zeszłym tygodniu informowaliśmy was o ogromnej awarii systemów informatycznych mBanku. Od tamtych wydarzeń minął zaledwie tydzień, a polski bank internetowy musi się mierzyć z kolejnymi problemami. W serwisie DownDetector pojawiły się setki wpisów od klientów banku, którzy nie mogą w żaden sposób korzystać ze swojego konta.

Zgłaszanych problemów jest całe mnóstwo, niektórzy użytkownicy narzekają na brak możliwości dokonywania przelewów, inny zwracają na problemy z płatnościami za pośrednictwem BLIK-a. Problemy dotyczą również systemu autoryzacji i aplikacji mobilnej. Wielu użytkowników podkreśla, że nie działa również infolinia.

Władze mBanku poinformowały, w oficjalnym komunikacie, że są świadome licznych problemów jakich doświadczają klienci banku i cały czas pracują na przywróceniem pełnej sprawności wszystkich systemów. Niestety, nie poinformowano ile czasu potrzebują informatycy na uporanie się z problemami.

źródło: downdetector.pl