sBiznes – nowoczesne i skuteczne narzędzie zarządzania firmą

sBiznes to innowacyjny oraz intuicyjny program, który zawiera elementy pomocne we wspomaganiu pracy, zarządzaniu, nadzorze i kontroli mikro, małych i średnich firm. Ma swoje zastosowanie także w przypadku osób prowadzących Jednoosobową Działalność Gospodarczą (m.in. dzięki obsłudze JPK).

Aplikacja wspomaga zarządzanie wieloma aspektami prowadzonej działalności. Ułatwia prowadzenie biznesu w takich obszarach jak obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, e-deklaracje, JPK, produkcja, majątek trwały, transport i wiele innych.

Program doskonale sprawdza się w firmach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach czy obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu.

Z jego funkcji mogą także skorzystać organizacje pozarządowe zwane popularnie NGO. W szczególności mowa tu o klubach sportowych oraz innych stowarzyszeniach, które dzięki programowi sBiznes znacznie uproszczą swoją pracę.

Warto zaznaczyć, że zarówno dla NGO jak i dla firm Jednoosobowych program sBiznes z funkcją JPK oferowany jest w cenie promocyjnej.

sBiznes jest prosty do wdrożenia, intuicyjny w obsłudze, a przy tym łatwo konfigurowalny pod potrzeby użytkownika. Wszystko to dzięki bogatemu zestawowi parametrów i słowników oraz możliwości dodawania własnych definiowalnych cech.

  • sBiznes, jako jeden z pierwszych tego typu programów, wprowadził funkcjonalność obsługi JPK. Na pozostałe jego funkcje składają się:
  • usprawnienie obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy (sekretariat, CRM),
  • bieżąca kontrola stanu finansów oraz innych parametrów działalności firmy,
  • obsługa zarówno pełnej jak i uproszczonej księgowości oraz ryczałtów,
  • wbudowane mechanizmy usprawniające nadzór i kontrolę nad finansami ułatwiające windykację i rozliczenia,
  • usprawnienie jakości obsługi klientów oraz zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez wbudowane mechanizmy usprawniające pracę,
  • kontrola dostępu w zamkniętych strefach takich jak: hale sportowe, pływalnie, lodowiska, kina, teatry,
  • obsługa i rozliczanie transakcji otwartych, np.: bary, restauracje, hotele,
  • proste pobieranie danych kontrahentów z bazy GUS-BIR,
  • weryfikacja firm (aktywny podatnik VAT),
  • zapisy dokumentów do różnych formatów, np. PDF,
  • automatyzacja za pomocą seryjnych faktur z opcją ich wysyłki za pomocą poczty elektronicznej,
  • pełna obsługa obcych walut oraz e-dokumentów (e-PIT, e-VAT, e-JPK),
  • nadzór i kontrola nad flotą samochodową firmy, np. w firmach transportowych,
  • planowanie, rozliczanie i definiowanie zadań, przypisywanie ich konkretnym osobom odpowiedzialnym za wykonanie oraz zapewnienie bieżącego nadzoru nad wykonaniem,
  • zapewnienie współpracy ze sklepem internetowym – podstawową wykorzystywaną platformą jest Shoper®. Jej funkcjonalność zapewnia wymianę danych w zakresie wystawiania wskazanych towarów na sprzedaż oraz pobierania ewentualnych zamówień,
  • definiowalny pulpit użytkownika, który usprawnia organizację stanowiska pracy,
  • i wiele innych przydatnych funkcji

Innowacyjność, intuicyjność oraz możliwość konfigurowania programu pod własne potrzeby sprawiają, że program sBiznes to nowoczesne i doskonałe narzędzie wspomagające naszą codzienną pracę.

Zobacz Polub Zamów

Atrakcyjne warunki współpracy dla firm informatycznych:

Kontakt na e-mail: info@sbiznes.eu

lub gsm: 661 925 555

www.sBiznes.eu