Jak podpisać e-mail? (Outlook Express 4+)
-
- [PC World Online],
- 02.07.2000
Outlook Express umożliwia przygotowanie podpisu, który będzie automatycznie dodawany do każdego wysyłanego listu.
Outlook Express umożliwia przygotowanie podpisu, który będzie automatycznie dodawany do każdego wysyłanego listu. Wystarczy przejść do Narzędzia|Podpisy, kliknąć przycisk Nowy i w polu Tekst wpisać treść podpisu. Jeśli chcesz, aby podpis był automatycznie umieszczany w każdym liście, zaznacz opcję Dodaj podpisy do wszystkich wychodzących wiadomości. W przeciwnym razie podczas edycji listu użyj polecenia Wstaw|Podpis, aby umieścić w liście swój podpis.
Podpis nie musi być tylko fragmentem tekstu. Można także użyć grafiki! Własne zdjęcie lub logo firmy może uatrakcyjnić wysyłany email. W Narzędzia|Podpisy zaznacz opcję Plik zamiast Tekst, kliknij przycisk Przeglądaj i wybierz plik z grafiką, który ma być dołączony do listu jako podpis.
Zobacz również: