Jak podpisać e-mail? (Outlook Express 4+)

Outlook Express umożliwia przygotowanie podpisu, który będzie automatycznie dodawany do każdego wysyłanego listu.

Outlook Express umożliwia przygotowanie podpisu, który będzie automatycznie dodawany do każdego wysyłanego listu. Wystarczy przejść do Narzędzia|Podpisy, kliknąć przycisk Nowy i w polu Tekst wpisać treść podpisu. Jeśli chcesz, aby podpis był automatycznie umieszczany w każdym liście, zaznacz opcję Dodaj podpisy do wszystkich wychodzących wiadomości. W przeciwnym razie podczas edycji listu użyj polecenia Wstaw|Podpis, aby umieścić w liście swój podpis.

Podpis nie musi być tylko fragmentem tekstu. Można także użyć grafiki! Własne zdjęcie lub logo firmy może uatrakcyjnić wysyłany email. W Narzędzia|Podpisy zaznacz opcję Plik zamiast Tekst, kliknij przycisk Przeglądaj i wybierz plik z grafiką, który ma być dołączony do listu jako podpis.

Zobacz również:

  • Kompletnie nowy wygląd poczty Gmail! Jakie zmiany wprowadziło Google?
  • Najlepsze bezpłatne usługi poczty elektronicznej w 2022 roku
  • Windows 11 - co się zmieni w systemie? [24.05.2022]