Jak podpisać e-mail? (Outlook Express 4+)

Outlook Express umożliwia przygotowanie podpisu, który będzie automatycznie dodawany do każdego wysyłanego listu.

Outlook Express umożliwia przygotowanie podpisu, który będzie automatycznie dodawany do każdego wysyłanego listu. Wystarczy przejść do Narzędzia|Podpisy, kliknąć przycisk Nowy i w polu Tekst wpisać treść podpisu. Jeśli chcesz, aby podpis był automatycznie umieszczany w każdym liście, zaznacz opcję Dodaj podpisy do wszystkich wychodzących wiadomości. W przeciwnym razie podczas edycji listu użyj polecenia Wstaw|Podpis, aby umieścić w liście swój podpis.

Podpis nie musi być tylko fragmentem tekstu. Można także użyć grafiki! Własne zdjęcie lub logo firmy może uatrakcyjnić wysyłany email. W Narzędzia|Podpisy zaznacz opcję Plik zamiast Tekst, kliknij przycisk Przeglądaj i wybierz plik z grafiką, który ma być dołączony do listu jako podpis.

Zobacz również:

  • Bank Pocztowy wprowadza pierwszą w Polsce biometryczną kartę płatniczą
  • SpaceX w obliczu "ryzyka bankructwa"? Wyciekł e-mail Elona Muska
  • Windows 11: TPM 2.0 sprawia problemy. A miało być tak dobrze