Skutery elektryczne [RANKING 2021]

Szukasz alternatywy dla roweru? Nie chcesz skutera spalinowego? Oto nasze propozycje - najciekawsze skutery elektryczne.

Skutery elektryczne [RANKING 2021]

W wyborze skutera elektrycznego należy przede wszystkim zwrócić uwagę na pojazd z łatwym systemem ładowania baterii oraz rodzaj jego silnika. Niskie koszta podróży oraz zerowa emisyjność w miejscu eksploatacji to niewątpliwe atuty tego typu pojazdów. Czy oprócz bycia eko i szybkiego przemieszczania się po mieście, mogą być one przy okazji po prostu modne? Z pewnością jazda siedząca na skuterze jest przyjemniejsza od trzęsącej się hulajnogi. Które urządzenia polecamy?

HECHT COCIS

HECHT COCIS

Tania eksploatacja, wysoka jakość i design.

HECHT COCIS to skuter elektryczny napędzany silnikiem o mocy 1500 W. Jego prędkość ograniczona jest do 45 km/h. Silnik zasilany jest wysokiej jakości akumulatorem litowym 60V/ 20Ah o zasięgu do 60 km. Maksymalne obciążenie pojazdu to 180 kg. Pojazd wyposażony został w bezdętkowe opony 18 x 9,50-8 oraz hamulce tarczowe. Jego atutem jest tania eksploatacja przy niskich kosztach konserwacji. Silnik skutera jest cichy i nie emituje spalin. To dobry wybór do podróży po mieście i krótszych dystansów poza nim.

HECHT COCIS - pełna recenzja »

niu NQi

niu NQi

Porządny silnik i duży zasięg.

NIU NQi Lite posiada specjalnie zaprojektowany silnik elektryczny marki BOSCH o mocy 1800 W oraz baterię marki EVE 26 Ah i napięciu 60 V. Do kierowania nim po drogach publicznych wymagane są uprawnienia takie jak na skuter 50 cm³. Pojazd ma zasięg do 55-75 km oraz maksymalną prędkość 45 km/h. Waży 89 kg i ładuje się przez 6 godzin. Hamulce są tarczowe, a maksymalna ładowność urządzenia wynosi 269 kg. Występuje w kolorach: grafitowym, białym oraz niebieskim.

niu NQi - pełna recenzja »

Vespa Elettrica

Vespa Elettrica

Futurystyczny styl i cicha praca.

Vespa Elettrica to pierwszy skuter z fabryki Piaggo z całkowicie elektrycznym silnikiem. Pojazd może poruszać się po mieście w absolutnej ciszy, niezależnie od tego, czy wybierzesz tryb oszczędzania energii, czy opcję POWER. Silnik ma moc 4 kW, 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego i zasięg aż do 100 km. Ładuje się w ciągu 4 godzin i waży 130 kg. Można go połączyć ze smartfonem, a funkcje wyświetlać na dotykowym ekranie. To stylowy pojazd zarówno do pracy, jak i na wycieczkę.

Vespa Elettrica - pełna recenzja »

Barton Energy

Barton Energy

Zwinny i cichy jak tygrys.

Kompaktowe wymiary Barton Energy pozwalają bez problemu przemieszczać się w miejskim korku. Zasięg urządzenia wynosi 50 km, a silnik o mocy 1600 W ma aż trzy tryby pracy. Pojazd waży 110 kg, a jego maksymalna ładowność to 150 kg. Hamulec przedni jest tarczowy, a hamulec tylni bębnowy. To ciekawa alternatywa dla drogich i nieekologicznych skuterów z silnikami spalinowymi. Występuje w energicznym, zielonym kolorze.

Barton Energy - pełna recenzja »

Junak e-Vintage

Junak e-Vintage

Wygodny, modny i lekki.

Elektryczna wersja Junaka waży zaledwie 77 kg. Ten popularny pojazd posiada silnik o mocy 2000 W i dysponuje dwoma niezależnymi bateriami, których pojemność wynosi 1560 Wh. Jego ograniczenie to 45 km/h. Dopuszczalne obciążenie wynosi 150 kg, hamulce są tarczowe, a dostępne kolory designerskiego skutera to: kremowy, brązowy i czarny. Jest prosty w użyciu i idealny do jazdy po mieście.

Junak e-Vintage - pełna recenzja »

Askoll NGS3

Askoll NGS3

Duża moc i włoski entuzjazm.

Askoll NGS3 to włoski skuter elektryczny z silnikiem o mocy 3000 W. Producent określa jego zasięg na 96 km i prędkość maksymalną 70 km/h. Pojazd posiada dwie baterie o pojemności 2900 Wh i masie 8,1 kg. Skuter waży jedyne 67 kg i może być obciążony do 164 kg. Czas ładowania baterii wynosi ok. 3 h dla 1 kW. Dostępne kolory to: czerwony, biały i czarny. Jest przyjemny w obsłudze i ma ciekawy design.

Askoll NGS3 - pełna recenzja »