Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
iab
Temat: iab
Nowa ustawa medialna legislacyjną wpadką
Przychody z e-reklamy: 5,8 mld USD w I kw. 2008 r.
USA: prawie 5 mld USD w pierwszym kwartale
USA: prawie 5 mld USD w pierwszym kwartale
Reklama internetowa w Stanach Zjednoczonych wygenerowała 4,9 mld USD przychodu w pierwszych trzech miesiącach br. - wskazują najnowsze wyniki badania zrealizowanego przez IAB i PricewaterhouseCoopers.
Najlepszy kwartał dla reklamy online w historii
Najlepszy kwartał dla reklamy online w historii
IAB przedstawiło dane za pierwszy kwartał. Tak dobrze jeszcze nie było, odkąd w październiku 1994 roku pierwsza reklama nieśmiało pojawiła się w internecie. 2,8 mld USD w Stanach Zjednoczonych. Warto przy tym pamiętać, że pierwszy kwartał jest zawsze najsłabszy w całym roku.
IAB: Podsumowanie rynku internetowego 2004
IAB: Podsumowanie rynku internetowego 2004
Blisko 8 milionów użytkowników internetu, wpływy z reklam na poziomie 87 mln złotych, 87% polskich sklepów internetowych rentownych. Najnowszy raport IAB Polska daje całościowy obraz krajowego rynku internetowego.
Rekord pobity. 2,7 mld USD na reklamę internetową w IV kwartale 2004
PricewaterhouseCoopers na zlecenie IAB dokonał analizy wydatków na internetową reklamą w 2004 roku. 2,7 mld USD jest nowym rekordem kwartalnym.
Amerykański rynek e-reklamy: 4,6 mld USD w I półroczu
Jak wskazuje najnowszy raport Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers, w pierwszych sześciu miesiącach br. nastąpił prawie 40% wzrost w wydatkach na reklamę internetową w USA w odniesieniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Największy wzrost zanotował sektor płatnych odnośników.
Płatne odnośniki a wzrost świadomości marki
Z badania przeprowadzonego przez Nielsen//NetRatings oraz IAB wynika, że sponsorowane odnośniki umieszczane w wynikach wyszukiwania znacząco wpływają na zwiększenie popularności marki reklamującej się firmy.
21% wzrost wydatków na e-reklamę
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB) raportu, dotyczącego przychodów z reklamy internetowej wynika, że w ubiegłym roku wydatki na e-promocję wzrosły o ponad jedną piątą. To głównie zasługa płatnych odnośników - wskazują autorzy opracowania.
Pomocny czy podstępny wyszukiwacz stron?
W zeszłym tygodniu w Sieci pojawiła się strona Site Finder, na którą przekierowani zostawali użytkownicy, kiedy źle wpisali adres internetowy poszukiwanego serwisu lub gdy serwis nie był dostępny. Na istnienie takiej witryny zareagowało ICANN, które zażądało usunięcia strony. Twórcy Site Findera nie zgodzili się na to. Tak rozpoczął się konflikt.
Nie przegap
Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów:
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »