Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Parametry śmietanki
Posiadanie tytułu przyznanego przez ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) to wymóg w ponad jednej trzeciej ofert pracy dla wyższej kadry finansowej.
Internet w Polsce wolny ale drogi
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju opublikowała raport dotyczący dostępu do Internetu w 30 państwach członkowskich. Jak wynika z badania, Polacy nie dość, że korzystają z najwolniejszych połączeń, to są jeszcze słono za nie płacą. Co ciekawe, jeszcze miesiąc temu Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentował wyniki zdecydowanie korzystniejsze.
Odpowiedzialny biznes - sprawny i mało zaangażowany
Tylko 34% pracowników uważa, że inwestycje polskich firmy w CSR wynikają ze szczerze wyznawanych wartości i zasad.
Nowe terminy konkursów w Programie Innowacyjna Gospodarka
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała na swojej stronie internetowej zaktualizowany harmonogram uruchamiania konkursów w ramach działań realizowanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka.
Internet ważniejszy niż jedzenie
Brytyjczycy w warunkach tzw. kryzysu kredytowego są bardziej skłonni do ograniczania wydatków na żywność, niż na dostęp do Internetu - wynika tak z badań przeprowadzonych przez operatora telekomunikacyjnego O2. Pogląd ten podziela 67 procent ankietowanych rodzin, podczas gdy tylko 24 procent odrzuca możliwość oszczędzania na żywności.
Fala dociera do IT
Kryzys gospodarczy odbije się wyraźnie na branży IT w Europie Środkowej i Wschodniej. O wzrosty na największych rynkach regionu - Polski, Ukrainy i Rosji - w 2009 roku będzie bardzo trudno - stwierdzają analitycy PMR.
Zielonooki marketing
Marketingowcy chcieliby proekologicznego nastawienia firm, ale biznes podziela ich entuzjazm w umiarkowanym stopniu.
Co gryzie klienta private banking
Branża usług wealth management i private banking musi od nowa poznać oczekiwania swoich klientów.
Marne zaufanie w marcu
Indeks Conference Board, obrazujący poziom zaufania amerykańskich konsumentów do gospodarki wzrósł nieznacznie w marcu br., ale ankietowani nadal są pesymistami.
Kryzys nie jest dla wszystkich
Na świecie są firmy IT, które spodziewają się w poprawić ubiegłoroczne wyniki finansowe.
Problem z polskim broadbandem
Wraz z publikacją ósmej edycji raportu Światowego Forum Ekonomicznego zatytułowanego "The Global Information technology Report 2008-2009" w polskiej prasie pojawiły artykuły bijące na alarm. Czy faktycznie jest aż tak źle?
Protokół rozbieżności
Pomiędzy oczekiwaniami pracowników co do postawy menedżerów a korporacyjną rzeczywistością zieje często przepaść - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Krauthammer.
Kryzys i media
57% Polaków uważa, że media rozbudzają obawy społeczeństwa związane z kryzysem - wynika z badania On Board PR i PBS DGA.
Raport: Stawiamy na outsourcing i redukcję kosztów IT
Jak wynika z badań firmy BCS, spowolnienie gospodarcze najbardziej dotknęło firmy z sektora spedycyjnego i logistycznego. W tym okresie firmy stawiają na optymalizację systemów IT w oparciu o outsourcing i redukcję kosztów funkcjonowania.
Klątwa całki inżynierskiej
Większość studentów kierunków inżynierskich trzech wyższych uczelni technicznych badanych w ramach Programu Edukacyjnego "ZainSTALuj się" uważa, że nie jest dobrze przygotowana od strony praktycznej do wykonywania zawodu.
Coraz bliżej darmowego Internetu
W tym roku UKE rozpocznie procedurę przetargową na częstotliwość radiową 2600 MHz. Operatorzy będą musieli przeznaczyć jedną piątą uzyskanych zasobów na usługi darmowego dostępu do Internetu. Właściciele dużych opeartorów nie są zadowoleni.
Coraz więcej komórek
Sześć na dziesięć osób na świecie ma telefon komórkowy. Z raportu International Telecommunication Union wynika, że telefonia mobilna to technologia komunikacyjna wybierana najchętniej zwłaszcza w ubogich krajach.
Ponad 30% dynamika wzrostu wartości reklamy internetowej w 2008 r. wg Starlink
7 miliardów 719 milionów złotych wyniosła szacowana wartość rynku reklamowego w Polsce wg najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Największą dynamiką wzrostu wykazała reklama kinowa oraz internetowa.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
45
Następna
strona
Nie przegap
Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów:
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »