Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
e-reklama celuje w menedżerów
Internet jest najlepszym medium reklamowym – jeśli grupę docelową kampanii stanowi kadra zarządzająca. Takie wnioski płyną z raportu przedstawionego przez Nielsen/Netratings.
Pop-up'y mało popularne
Tylko nieco ponad 9% amerykańskich reklamodawców on-line decyduje się na reklamę typu pop-up.
Pop-upy mało popularne
Tylko nieco ponad 9% amerykańskich reklamodawców on-line decyduje się na reklamę typu pop-up.
e-reklama ponad rynek
Według szacunków CMR, e-reklama była jednym z nielicznych segmentów rynku reklamowego, który wzrósł w I poł. br. Rynek reklamy internetowej urósł w tym czasie o 2% do 1,53 mld USD, podczas gdy cała branża straciła 0,2%.
Webby Awards rozdane
W San Francisco ogłoszono wyniki 6 edycji Webby Awards. Nagrody w 30 kategoriach przyznawała Akademia oraz ponad 200 tys. internautów.
Prezydent nagrodził
17 czerwca br. w Poznaniu zostały rozdane Nagrody Gospodarcze Prezydenta RP.
Pecety droższe od Maców
Z raportu opracowanego przez Gartner Group wynika, że komputery Macintosh są dużo tańsze w utrzymaniu niż pecety.
Inflacja może wzrosnąć
Europejski Bank Centralny opublikował comiesięczny raport na temat kondycji europejskiej gospodarki.
TOP 200: rynek rośnie
7 maja, podczas uroczystej gali w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Warszawie, tygodnik Computerworld ogłosił wyniki kolejnej edycji Raportu Computerworld TOP 200. Raport ten od lat stanowi zwierciadło polskiego rynku informatycznego i telekomunikacyjnego.
Integratorzy do Unii
Podczas seminarium Storage Day 2002, głównym tematem były sposoby planowania inwestycji w systemy pamięci masowych.
Wiedza dla bezpieczeństwa i komfortu
Pierwszy impuls do zajęcia się kwestią zarządzania wiedzą w firmie często wychodzi od właścicieli czy prezesów, którzy nagle odkrywają, że ich pracownicy wiedzą więcej - o klientach, przebiegu procesów, stosunkach z kooperantami, własnych produktach - niż oni sami. A co gorsza, ta wiedza nie zostaje w żaden sposób zapisana w firmie, lecz pozostaje w głowach pracowników.
Na Wyspach rosną wydatki na e-reklamę
Według danych IAB, w 2001 roku brytyjski rynek reklamy internetowej, jeden z największych w Europie, odnotował ponad 7-proc. wzrost.
Rozmowy o ciężkich czasach
Już po raz drugi odbyło się w Warszawie Forum Oracle. W pierwszym dniu (15 maja br.) głównym tematem była sytuacja makroekonomiczna Polski.
Znowu wzrost cięć
Kwiecień był pierwszym w tym roku miesiącem, w którym zanotowano wzrost redukcji w amerykańskiej gospodarce - takie wnioski płyną z kolejnego raportu Challenger, Gray & Christmas, firmy zajmującej się m.in. monitorowaniem tamtejszego rynku pracy.
Operatorzy coraz lepiej
IDC przewiduje, że rozwój usług głosowych i przesyłu informacji zwiększy penetrację telefonii komórkowej w Europie Środkowej i Wschodniej do 68% w 2006 roku.
Niekonwencjonalnie o zarządzaniu projektami
Na drugim Project Management Forum zorganizowanym w dniu 17 kwietnia 2002 r. była mowa o polityce w zarządzaniu projektami. W kuluarach rozmawiano o zmianach, jakie zaszły w tej dziedzinie zarządzania w ostatnich dziesięcioleciach.
Niemieckie reklamy
Niemiecki rynek reklam internetowych, największy w Europie, w 2005 roku ma osiągnąć wartość 1,882 mld USD, czyli o 343% więcej niż w roku 2001.
Finał Global Management Challenge
Na początku kwietnia w Paryżu odbył się finał dwudziestej drugiej edycji konkursu Global Management Challenge.
Poprzednia
strona
1
...
39
40
41
42
43
...
45
Następna
strona
Nie przegap
Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów:
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »