Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
PR
Temat: PR
Media Markt ogłasza Black Weeks. Okazja na zakup oczyszczaczy w tak korzystnych cenie nie potrwają długo!
Okiem RedNacza. Uszczęśliwianie na siłę
Poznaj podstawy public relations na webinarium Internet Standard
Poznaj podstawy public relations na webinarium Internet Standard
Internet Standard oraz agencja Pressence Public Relations zapraszają na eSeminarium PR od podstaw. Wszyscy rejestrujący się w ciągu najbliższych dwóch dni dostaną 25% zniżki!
Pokonaj wizerunkowy kryzys
Pokonaj wizerunkowy kryzys
Obecnie znaczenie Facebooka zwiększyło się na tyle, że został na stałe włączony w działania marketingowe i public relations wielu firm. Jednak Facebook, podobnie jak fora i blogi, może każdą firmę przyprawić o ból głowy. Wystarczy jedna niepożądana informacja, aby wywołać kryzys.
Facebook traci wiarygodność. Ciąg dalszy afery z czarnym PR w tle...
Facebook traci wiarygodność. Ciąg dalszy afery z czarnym PR w tle...
Informowaliśmy już o tym, że Facebook wynajął dużą agencję PR Burson-Marsteller, która miała poprowadzić kampanię oszczerstw wobec Google. Teraz okazuje się, że firmy niechętnie pozwalają na komentowanie sprawy.
Google zmienia PageRank by ukarać "zły biznes"
Google poinformowało o zmianie algorytmu PageRank. Nowe ustawienia mają zapobiec wysokiemu pozycjonowaniu stron z negatywnymi opiniami od klientów.
To świat jest zły
Nieprzychylne informacje ukazujące się w mediach, katastrofy i awarie oraz niekorzystne decyzje władz - to według polskich firm przebadanych przez Zakład PR Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie najczęstsze przyczyny sytuacji kryzysowych, w jakie popadają.
Obraz trosk i prac firmowego PR-owca
Według szefów komórek PR w polskich firmach, już tylko 2% zwierzchników postrzega ich pracę jako całkiem zbędną. 3/4 menedżerów public relations postrzega siebie jako kreatywnych partnerów w polityce informacyjnej firmy.
Nie przegap
Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów:
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »