Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
reklama w Internecie
Temat: reklama w Internecie
YouTube bez długich reklam, które trzeba było oglądać
Adblock: Polacy blokują reklamy prawie najchętniej na świecie
Groźny malware wykryty w dwóch wielkich serwisach reklamowych
Groźny malware wykryty w dwóch wielkich serwisach reklamowych
W należącej do Google usłudze reklamowej DoubleClick wykryto szkodnika typu malware, który rozprzestrzeniał się przy pomocy reklam-pułapek. Znaleziono go także w podobnych serwisach, jak Zedo.
Facebook spyta, czemu nie lubicie reklam?
Facebook spyta, czemu nie lubicie reklam?
Oprócz testowania samousuwających się wpisów, ekipa Facebooka wprowadza kolejną opcję, w której użytkownik może wyrazić swoje zdanie na temat reklam. A konkretnie - dlaczego nie chce widzieć niektórych z nich.
Uwaga - popularne portale atakowane przez nowe szkodniki
Uwaga - popularne portale atakowane przez nowe szkodniki
Amazon, Yahoo oraz YouTube znalazły się na celowniku cyberprzestępców, którzy umieszczają tam szkodniki typu spyware, adware oraz "porywaczy przeglądarek". Służy temu cała armia kontrolowanych przez nich serwerów.
Przychody z reklam internetowych w 2011 roku wyniosły 31,7 miliardów dolarów
W roku 2011 przychody z reklam internetowych osiągnęły rekordową wartość 31,7 miliardów dolarów, co stanowi wzrost o 22 procenty w stosunku do wyniku z roku 2010. Badania przeprowadziła firma Pricewaterhouse Coopers, a wyniki zostały opublikowane przez Interactive Advertising Bureau (IAB).
AdBlock Plus broni decyzji o pokazywaniu nienachalnych reklam
Niemiecka firma Eyeo wprowadziła kontrowersyjne zmiany w AdBlock Plus - swojej wtyczce dla przeglądarek internetowych. Wersja 2.0 AdBlock Plus ma domyślnie uruchomioną opcję "zezwól na nienachalne reklamy". Można ją oczywiście wyłączyć, ale i tak nie spodobało się to niektórym użytkownikom.
Groupon niebezpieczny. Mała cukiernia ma upiec 102 tysiące babeczek
To kolejne ostrzeżenie dla małych firm, które szukają promocji: mała londyńska cukiernia prowadzona przez Rachel Brown jest zmuszona do przygotowania 102 000 babeczek dla użytkowników Groupona. Straci łącznie 20 tysięcy dolarów, nie mówiąc o tym, że jest prawie niemożliwe, aby udało się przyrządzić aż tyle ciastek we wskazanym czasie.
Żegnaj, AdBlock! Młodzi lubią reklamy w Sieci
Internet staje się coraz bardziej opiniotwórczy. Najnowsze badania pokazują, że młode pokolenie chętnie szuka w nim wiadomości o markach i produktach.
Facebook blokuje AdSense w aplikacjach
Twórcy aplikacji na Facebooka nie będą mogli skorzystać z kampanii AdWords i AdSense. Lista sieci reklamowych dopuszczonych przez Zuckerberga liczy 68. pozycji, ale nie ma wśród nich produktów Google.
Coraz lepszy Adblock Plus dla Chrome
Pojawiła się nowa wersja dodatku do blokowania reklam w przeglądarce internetowej Google. Adblock Plus dla Chrome jest teraz niemal tak dobry, jak w wersji dla Firefoksa.
Facebook zarobił miliardy na reklamach
Zeszły rok Facebook chciał zakończyć z dochodem rzędu 2 miliardów dolarów. Najnowsze statystyki pokazują, że portal był o włos od osiągnięcia tej sumy samymi wpływami z reklam.
Czwartkowy Przegląd Prasy
Plus ukarany, Erze się upiekło... Sporo chętnych do kupna TP Emitel... Rusza prywatyzacja TK Telekom... Internet będzie przyspieszał... Rekordowy wzrost reklamy internetowej w Polsce... Comp już planuje kolejne akwizycje... Według UKE 61,5 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma komputer...
Adblock Plus pojawi się w Chrome Web Store
Najchętniej pobierany dodatek do Firefoksa wkrótce trafi do Chrome Web Store. Wladimir Palant zdecydował, że Adblock Plus jednak pojawi się w przeglądarce Google Chrome.
Wirusy w reklamach Google i Microsoftu
Internetowi przestępcy zdołali wprowadzić złośliwe oprogramowanie do systemów e-reklamy, należących do koncernów Google oraz Microsoft.
Czwartkowy Przegląd Prasy
Poznań będzie miał Elektroniczną Kartę Aglomeracyjną... W tym roku Rosjanie wydadzą na zakupy w internecie ok. 20 mld dol... UOKiK zbada nieuczciwe SMS-y sugerujące wygraną w loterii... Electronic Arts razem z Facebookiem... Ratunek dla Internet Group... W Polsce z Internetu korzystają już dziewięciolatki... Filmy w sieci skuteczne tak jak w telewizji... UKE zakończył konsultacje w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej... Wojna na reklamy w komórkach...
Wideo: Jak zmierzyć efekt reklamy graficznej (cz. 2)? - rozmowa z Marcinem Skowrońskim
Podczas ostatniej konferencji adStandard 2010, której organizatorem jest InternetStandard.pl, uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się m.in. jakie są obecnie trendy na rynku reklamy graficznej. Z Marcinem Skowrońskim, dyrektorem ds. strategii i rozwoju produktu reklamowego w Grupie Onet.pl, rozmawiamy, o tym jak zmierzyć efektywność reklamy graficznej.
E-reklama rośnie w kryzysie
W Stanach Zjednoczonych budżety reklamowe przenoszone są z mediów tradycyjnych do Internetu - wynika z majowej edycji badania "Client-Agency Economic Outlook Survey", opublikowanego przez Reardson Smith Whittaker. Podobne zjawisko obserwowane jest na rynku polskim.
1
2
Następna
strona
Nie przegap
Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów:
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »