Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
E-reklama porównana
Internet jest szczególnie skuteczny w porównaniu z kolorowymi magazynami i telewizyjnym pasmem prime time, jeśli w kampanii reklamowej chodzi o dotarcie do grup mężczyzn od 18 do 49 roku życia, mężczyzn o wysokich zarobkach i wszystkich osób dorosłych o wysokich zarobkach – wynika z badań przedstawionych przez DoubleClick.
Niechętni reklamom
W ciągu minionej dekady stosunek Polaków do reklam zmienił się radykalnie - od entuzjazmu przeszedł do niechęci.
Wyciszony 11 września
W pierwszą rocznicę terrorystycznego ataku na USA internetowe serwisy informacyjne powracają do tych wydarzeń. Oprócz publikacji dużej liczby informacji i wspomnień, wiele serwisów postanowiło ograniczyć tego dnia ilość reklam na swoich stronach, aby – pomimo zwiększonego zainteresowania odbiorców - w ten sposób nie zarabiać na smutnej rocznicy.
e-reklama celuje w menedżerów
Internet jest najlepszym medium reklamowym – jeśli grupę docelową kampanii stanowi kadra zarządzająca. Takie wnioski płyną z raportu przedstawionego przez Nielsen/Netratings.
Pop-up'y mało popularne
Tylko nieco ponad 9% amerykańskich reklamodawców on-line decyduje się na reklamę typu pop-up.
Pop-upy mało popularne
Tylko nieco ponad 9% amerykańskich reklamodawców on-line decyduje się na reklamę typu pop-up.
e-reklama ponad rynek
Według szacunków CMR, e-reklama była jednym z nielicznych segmentów rynku reklamowego, który wzrósł w I poł. br. Rynek reklamy internetowej urósł w tym czasie o 2% do 1,53 mld USD, podczas gdy cała branża straciła 0,2%.
Na Wyspach rosną wydatki na e-reklamę
Według danych IAB, w 2001 roku brytyjski rynek reklamy internetowej, jeden z największych w Europie, odnotował ponad 7-proc. wzrost.
Niemieckie reklamy
Niemiecki rynek reklam internetowych, największy w Europie, w 2005 roku ma osiągnąć wartość 1,882 mld USD, czyli o 343% więcej niż w roku 2001.
Światełka w kanale e-reklamy
W zależności od intencji reklamodawcy, reklamę online można traktować jako narzędzie budowania marki produktu albo mechanizm bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem (direct-response). Analizy dotyczące internetowego rynku reklamy oferują więc wieloznaczne rezultaty.
Tort ujawniony
Podczas dorocznej konferencji Impactor podsumowującej rynek reklamowy w roku ubiegłym sieć AdNet przedstawiła dane na temat podziału internetowego "tortu" reklamowego w Polsce.
IAB Polska zaleca
Polscy reklamodawcy ogłaszający się w Internecie będą mogli łatwiej zaplanować kampanię. Krajowe przedstawicielstwo Internet Advertising Bureau przedstawiło standardy dotyczące zaleceń w organizowaniu przetargów interaktywnych i przy zakupie powierzchni reklamowej na stronach internetowych.
Spada reklama
W trzecim kwartale br. rynek reklam internetowych wciąż znajdował się w trudnej sytuacji, spowodowanej głównie upadkiem licznych dotcomów oraz ograniczeniem wydatków na reklamę w ogóle.
Ile wydadzą na IT?
Managerowie ankietowani przez CIO z optymizmem patrzą na firmowe budżety IT, natomiast z badań przeprowadzonych przez Goldman Sachs wynika, że wydatki na high-tech w amerykańskich firmach w 2002 roku zostaną zmniejszone.
Reklama po amerykańsku
Według raportu Interactive Advertising Bureau, wartość rynku reklamy internetowej w USA wzrosła w czwartym kwartale ubiegłego roku o 9%.
Reklama bez ciastek
Klienci amerykańskiej internetowej agencji reklamowej Interadnet mogą już korzystać z systemów zarządzających wyświetlaniem reklam, które nie zapisują na dysku internauty plików cookies.
DoubleClick zwalnia
Największa internetowa agencja reklamowa, mimo doskonałych wyników finansowych, zmniejsza zatrudnienie.
Poprzednia
strona
1
...
8
9
10
11
12
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »