Artykuły
Porady
Rankingi
Testy
Wiadomości
Tematy
AGD
Biznes
Fotografia i wideo
Gry
Hosting
Internet
Komputery
Motoryzacja
Nauka
Rozrywka
RTV
Sieci
Smartfony
CES 2023
Diablo II Resurrected
Halloween 2022 - miesiąc grozy
Strefa Kibica PCWorld.pl
Black Week 2022
Galaxy Unpacked
Gorące tematy:
Najlepszy VPN 2023
Najlepszy antywirus 2023
Android 13 - kto dostanie?
PlayStation 5
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Facebook - już niedługo reklamy w aktualnościach
Oferty na Facebooku to nowa forma reklam pojawiających się w serwisie społecznościowym. Ich wyjątkowość polega na tym, że pojawiają się w naszych aktualnościach. Będą nam przesyłane przez strony, które polubiliśmy.
Darmowe aplikacje na smartfony pobierają więcej energii
Aplikacje za darmo na Androida i Windows Phone z reguły wyświetlają reklamy. Te z kolei pobierają sporo energii i szybko wyładowują baterie smartfonów i tabletów.
Czy polscy internauci są gotowi na płatne treści w sieci?
2012 rozpoczął się na świecie pod znakiem walki z piractwem komputerowym m.in. afera z ACTA, zamknięcie strony Megaupload przez FBI. A co na to polscy internauci? Czy są w stanie płacić za treści w internecie?
Reklama w Internecie to nie tylko pop-up - Technokracja odc. 7
Każdy biznes, jakikolwiek byśmy prowadzili, opiera się na klientach. To dzięki nim zarabiamy pieniądze, za które możemy kupić sobie obiad, czy ubranie, dlatego nie będzie przesadą powiedzieć, że "klient nasz pan". Ale każdego takiego klienta trzeba najpierw pozyskać, a najlepszym na to sposobem jest.... reklama. W tym odcinku Technokracji postanowiliśmy się przyjrzeć jak dziś wygląda reklama w Internecie, jakie ma formy i jaka przynosi najlepsze efekty.
AdBlock Plus broni decyzji o pokazywaniu nienachalnych reklam
Niemiecka firma Eyeo wprowadziła kontrowersyjne zmiany w AdBlock Plus - swojej wtyczce dla przeglądarek internetowych. Wersja 2.0 AdBlock Plus ma domyślnie uruchomioną opcję "zezwól na nienachalne reklamy". Można ją oczywiście wyłączyć, ale i tak nie spodobało się to niektórym użytkownikom.
Polskie mikro firmy unikają promocji w Internecie
Internet to rozwiązanie, które daje ogromne możliwości w zakresie promocji. Niestety duża część polskich mikro firm, szczególnie tych jednoosobowych, nie chce z nich skorzystać.
Grafik na cenzurowanym. Nowe narzędzie określi poziom retuszu zdjęć
Dwaj naukowcy z National Academy of Sciences zajęli się problemem zbytniego retuszu zdjęć. Opracowali specjalne narzędzie pozwalające na ocenę w jakim stopniu dane zdjęcie zostało poddane takiemu zabiegowi.
Chuck Norris w reklamie "World of Warcraft"
Siedmiokrotny mistrz świata w karate i gwiazda Hollywood, Chuck Norris, wystąpił w najnowszej reklamie gry komputerowej "World of Warcraft". Zobaczcie ją sami!
Kevin sam w domu królem reklamy - czyli jak zarobić 60 tys. zł w 30 sekund?
Okazuje się, że filmy z Kevinem to najcenniejszy grudniowy kąsek - zgarnął najwięcej pieniędzy z reklam. Polsat zwiększył cenę za reklamy, którymi przerywane będą filmy w grudniu na antenie tej stacji. A najdroższe reklamy będzie miał właśnie Kevin sam w domu i Kevin sam w Nowym Jorku.
Badania - ponad połowa internautów klika w reklamy
Ponad 50 proc. internautów klika w wyskakujące reklamy online. Im starszy użytkownik tym większy procent klikalności. Im młodsza osoba tym większa nieufność wobec tej formy marketingu.
Ujarzmić potencjał e-poczty
Chcesz wypromować firmę? Nie ograniczaj się do płatnych odnośników w wyszukiwarkach czy aktywności w sieciach społecznościowych. Przekonaj się, jak wiele korzyści przyniesie ci dobrze znana, choć często niedoceniania poczta elektroniczna.
Tajniki skutecznej reklamy
Reklamy graficzne nie są zarezerwowane wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw dysponujących budżetami liczonymi w setkach tysięcy złotych. Małe firmy też mogą skutecznie stosować tę formę marketingu, i to przeznaczając na nią znacznie niższe kwoty.
Facebook - fan chce się bawić
Dopiero samodzielne prowadzenie profilu marki lub firmy w serwisie Facebook pozwala przekonać się o ogromnym potencjale tej platformy. Aby jednak osiągnąć sukces, trzeba to robić umiejętnie i unikać popełniania błędów konkurencji.
Czy blokada reklam przez T-Mobile to zły pomysł? Zdaniem IAB Polska bardzo zły
W poprzednim tygodniu Gazeta Prawna poinformowała, że operator sieci T-Mobile pracuje nad nowym rozwiązaniem, które umożliwić ma wycinanie reklam ze stron internetowych. Dzisiaj oficjalne stanowisko w tej sprawie przedstawił Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który obawia się, że ta nieprzemyślana decyzja "może mieć negatywny wpływ na rozwój polskiej branży interaktywnej i reklamowej".
Microsoft adCenter Desktop 8.0
Mamy tu do czynienia z managerem kampanii reklamowych adCenter. Po zainstalowaniu otrzymujemy wygodną aplikację na pulpit, poprzez którą możemy zarządzać swoimi kampaniami.
Google słono zapłaci za nielegalne leki
Firma Google zgodziła się zapłacić 500 mln dolarów w ramach ugody. Internetowy gigant został oskarżony przez rząd USA o to, że świadomie pozwolił nielegalnym aptekom internetowym z Kanady na korzystanie z systemu reklam AdWords i czerpał z tego korzyści finansowe. Apteki te oferowały klientom leki nielegalne w USA.
Facebook wprowadzi zmiany w aktualnościach i przycisk "Chcę"
Serwis społecznościowy pracuje nad wprowadzeniem zmian w aktualnościach, by reklamodawcy i deweloperzy mogli być w nich bardziej widoczni. Facebook chce byśmy nie tylko widzieli, że nasi znajomi coś lubią, ale także o tym, że naprawdę z tego korzystają. Wiąże się to ze zbieraniem większej ilości informacji o użytkowniku.
Julia Roberts za mało piękna do reklamy - Photoshop na cenzurowanym
Jest retusz i retuszowanie. Chociaż korzystanie z Photoshopa przy obróbce zdjęć w branży reklamowej jest wręcz standardem, firma L'Oreal tym razem jednak grubo przesadziła. Julia Roberts reklamująca Lancome jest tak nierzeczywista, że brytyjska ASA (Advertising Standards Authority) zabroniła emisji reklamy.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
12
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »