Bitrix24

Bitrix24 to system CRM, który różni się od pozostałych propozycji na rynku. W jaki sposób?

Bitrix24 to system CRM w formie społecznościowego portalu intranetowego. Zawiera takie elementy, jak tablica aktywności, czaty, pogląd statystyk, polubienia, pozytywne oraz negatywne reakcje, a także ogłoszenia do odczytu. Dostępne są kalendarze osobiste, grupowe i firmowe, pozwalające na planowanie i wydarzeń oraz działań. W pracy pomaga udostępniona, dwukierunkowa synchronizacja z programami Outlook i kalendarzami Google. Warto odnotować wbudowany, biznesowy system telefoniczny VOiP - wraz z obsługą poczty głosowej oraz możliwością nagrywania rozmów, przekierowywania połączeń i kolejkowaniem. Umożliwia również zaawansowany telemarketing w CRM: automatyczne dialery i listy połączeń, automatyczne transkrypcje połączeń, nadawanie wiadomości SMS czy transmisję głosu.

Bitrix24 dedykowany jest dla działu sprzedaży z wszystkimi niezbędnymi narzędziami - lejek sprzedaży, zarządzanie pipeline’em, raporty sprzedaży, pogląd karty klienta na 360 stopni, wsparcie dla powtarzającej się sprzedaży i automatyzacja sprzedaży. Umożliwia łatwe automatyzowanie ścieżek sprzedaży i tworzenie reguł oraz wyzwalaczy, które przenoszą obecnych i potencjalnych klientów między różnymi ścieżkami sprzedaży. Ponadto kontroluje koszty marketingu i automatycznie oblicza ROI. Bitrix24 posiada aplikację mobilną i desktopową na systemy Android, iOS, Mac i PC.

Dostępna jest wersja darmowa Britix24 dla maksymalnie 12 użytkowników, jednak nie są dostępne wszystkie funkcje, w tym automatyzacja sprzedaży. Producent oferuje cztery różne plany abonamentowe.