BizIn Premium

W skrócie:

BizIn to system sprzedaży online z obsługą magazynu.

Zalety:

  • Uruchamianie w chmurze

BizIn to system sprzedaży online z obsługą magazynu.

Aplikacja działa jak serwis internetowy i do obsługi wymaga przeglądarki internetowej, również na urządzeniach mobilnych. Program umożliwia fakturowanie w dowolnej walucie, w tym wystawianie dokumentów cyklicznych z użyciem szablonów. Mimo że BizIn uruchamiany jest w chmurze, aplikacja bez problemu współpracuje z drukarkami fiskalnymi wszystkich największych producentów obecnych na polskim rynku.

Całość uzupełnia moduł obsługi wielu magazynów z rozbudowanym systemem kontroli stanów. Program płynnie integruje się z zewnętrznymi systemami księgowymi, takimi jak: InsERT, enova365, czy Comarch ERP Optima (wymaga wersji Premium).

W trakcie wystawiania dokumentu sprzedaży, po wybraniu kontrahenta, aplikacja BizIn w sposób czytelny prezentuje wszystkie jego zaległe należności.

BizIn dostępny jest w trzech wariantach: darmowym Basic, Standard (60 zł rok) i Premium (120 zł). Plany te różnią się dostępnymi funkcjami. W wariancie bezpłatnym program umożliwia wystawianie takich typów faktur, jak: VAT, marża i pro-forma, rachunków oraz korekt do tych dokumentów. Faktury zaliczkowe i walutowe, obsługa magazynu i zamówień, rejestr kosztów i środków trwałych oraz funkcja pobierania danych z baz danych GUS i REGON pojawiają się dopiero w płatnych planach taryfowych.

Dla sklepów internetowych naturalnym wyborem wydaje się plan Premium z obsługą wielu dokumentów, bez limitu towarów w magazynie, obsługą czytników kodów kreskowych oraz możliwością ewidencjonowania towarów po numerach seryjnych i partiach.

Więcej informacji o produkcie znajduje się na oficjalnej stronie producenta.