Bizin .

Zalety:

  • Możliwość integracji z CMS, np. PrestaShop
  • Możliwość udostępnienia konta pracownikom
  • Sprawdzanie na bieżąco zobowiązań firmy
  • Integracja z bankami

Wady:

  • Brak widocznych wad

Oprogramowanie Bizin od dziesięciu lat wspiera przedsiębiorców w przygotowaniu poprawnych deklaracji oraz zapewnia tworzenie dokumentów sprzedażowych. Aplikacja umożliwia prowadzenie rejestrów, a także kontrolowanie zamówień i stanów magazynowych. Bizin działa online, dlatego mamy dostęp do plików w dowolnym czasie z każdego miejsca, z dostępem do Internetu.

Bizin pozwala nam na wystawianie rachunków w dziewięciu wersjach językowych oraz w dowolnej walucie świata. To duży atut, szczególnie wtedy, gdy często współpracujemy z zagranicznymi przedsiębiorstwami. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość sprawdzania na bieżąco zobowiązań, jakie pozostały naszej firmie. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się o to, że jakaś faktura nie została opłacona.

Kolejnym atutem Bizin jest możliwość wysyłki dokumentów naszym kontrahentom za pomocą aplikacji. Nie musimy logować się na pocztę, aby przekazać klientowi fakturę. Nie inaczej jest w przypadku biura księgowego, z którym współpracujemy. Wszystkie dokumenty możemy w prosty sposób przekazać do księgowania. Aplikacja zapewnia przedsiębiorcy możliwość dostosowania wyglądu faktury według potrzeb.

Istnieje również opcja udostępnienia konta pracownikom oraz księgowym, dzięki czemu mogą pobierać dokumenty wtedy, kiedy akurat będziemy zajęci. Bizin oferuje podłączenie drukarki fiskalnej, a także wskazanie pracowników, którzy będą uprawnieni do generowania wydruków. Oprogramowanie ułatwia pracę w e-commerce - np. PrestaShop, czyli jednym z najpopularniejszych CMS-ów do tworzenia sklepów internetowych. Zespół pracujący nad udoskonalaniem Bizin zapewnia, że oprogramowanie jest zawsze aktualne, zgodne z prawem i przystosowane do najnowszych wymogów. Mowa między innymi o deklaracjach JPK czy RODO. Warto również wspomnieć o integracji z Google Drive. Autorzy oprogramowania planują również połączenie z OneDrive i Dropbox. Mało tego, posiadacze kont w ING, Alior, mBank i Pekao SA. mogą szybko zaimportować plikiem w formacie MT 940 transakcje finansowe - kosztowe i sprzedażowe. To znacznie przyspiesza rozliczanie dokumentów.