Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą

Na tle dziesiątek konkurencyjnych CRM-ów trudno wyróżnić się funkcjonalnością. Ale nie każdy CRM jest taki sam. Projektanci systemu Ready_™ znaleźli trzy obszary, które dają im realną przewagę konkurencyjną na rynku: dopracowany w szczegółach interfejs (design i UX), zestaw gotowych aplikacji obejmujących zakresem funkcjonalnym procesy handlowe, administracyjne, zarządzające i kontrolingowe oraz możliwość cyfryzacji firmy zgodnie z ideą Enterprise 2.0.

Nazwa Biznesowy System Operacyjny na określenie Ready_™ nie wzięła się znikąd. Interfejs programu naśladuje graficzny pulpit Windows (albo Linuksa, jak ktoś woli) z ikonami skrótów do aplikacji, zestawem rozwijanych menu oraz wbudowaną wyszukiwarką. Poszczególne aplikacje i formatki otwierane są w osobnych oknach, które można minimalizować i przywracać. Interfejs programu obsługuje mechanizm przeciągania, co pozwala na sprawne rozmieszczanie okien na pulpicie oraz zarządzanie plikami, zdarzeniami i innymi obiektami systemu. Moduł powiadomień przypomni o zaplanowanych spotkaniach, nadchodzącej poczcie albo zadaniach do zrobienia.

Design i UX

Wszystko, co w zasadzie powinien zapamiętać pracownik to jeden skrót klawiszowy. [F11] włącza w przeglądarce tryb pełnoekranowy. Nic więcej nie potrzeba, bowiem Ready_™ na jednym pulpicie dostarcza zestaw narzędzi, które pozwolą mu przepracować cały dzień z komputerem. Genialne!

Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą

Interfejs Ready_™ został zaprojektowany zgodnie z najlepszymi praktykami tworzenia wyglądu (design) oraz doświadczeń użytkowników (UX). To widać na pierwszy rzut oka. Program jest prosty do opanowania, dzięki czemu szkolenia w trakcie wdrożenia trwają krócej, a gdy dodajemy kolejne funkcje i aktualizacje, użytkownicy szybciej adaptują wprowadzane zmiany.

Ready_™ CRM

Sercem programu jest moduł CRM dostosowany do małych i średnich firm oraz podmiotów, które potrzebują odwzorować złożone, wieloetapowe procesy sprzedaży, włącznie z możliwością definiowania planów sprzedaży i kontroli ich wykonania.

Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą

W Ready_™ CRM użytkownicy znajdą wszystko co potrzebne, aby sprawnie zarządzać relacjami z klientami. Jest tutaj baza kontrahentów, baza produktów oraz generator ofert zintegrowany z pocztą. Widok lejka sprzedaży (pipeline) daje pełny ogląd szans sprzedażowych z opcją prognozowania przychodów na kolejne okresy. Pracę w zespole usprawniają zaś wbudowany kalendarz, komunikator oraz klient poczty (IMAP). Ten ostatni z powodzeniem zastąpi popularnego Outlooka. Pozwala on w jednym miejscu trzymać służbową korespondencję oferując przy tym wiele przydatnych funkcji takich jak inteligentne foldery wyszukiwania czy autoresponder. Wszystkie narzędzia Ready_™ CRM są ze sobą ściśle zintegrowane. Przykład: pliki otrzymane w poczcie można wygodnie dołączyć do konkretnej sprawy albo projektu, a następnie szybko udostępnić współpracownikom.

Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą

Aplikacja mobilna dla modułu CRM pozwala na dostęp do danych kontaktowych kontrahentów, bez potrzeby wpisywania ich do telefonu. Pracownik może szybko wyznaczyć trasę dojazdu do klienta, a zanim wysiądzie z samochodu, raz jeszcze na szybko przejrzeć aktywności handlowe i bieżące sprawy z nim związane. Wszystkie najważniejsze informacje ze spotkania na koniec warto oczywiście zanotować w Ready_™ CRM.

Cyfryzacja procesów

Modularna budowa systemu pozwala objąć zarządzaniem wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. Obecnie Ready_™ dostarczany jest z następującymi aplikacjami: Obieg faktur, Płatności, Urlopy, Delegacje, Umowy, Korespondencja i sprawy, Zarządzanie projektami, Wnioski zakupowe, Intranet. Od razu dodajmy: jeśli na liście brakuje jakiejś funkcji, w kilka godzin można ją samodzielnie zaprojektować i wdrożyć, wykorzystując w tym celu dedykowany moduł Architekt.

Każda z gotowych aplikacji dostarcza zestaw funkcji pozwalających odzwierciedlić procesy biznesowe w danym obszarze dziedzinowym. W tym ujęciu Ready_™ jest kompletnym narzędziem backoffice, które po pierwsze umożliwia cyfryzację procesów dotychczas realizowanych papierowo (np. obsługę wniosków urlopowych), po drugie pozwala zebrać i zintegrować w jednym systemie kilka obsługiwanych wcześniej niezależnie aplikacji dziedzinowych. Jakich?

Ready_™ wyposażono w zaawansowany, bazujący na notacji BPM silnik workflow, który pozwala zamodelować dowolny proces i przepływ informacji w firmie.

Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą

Oprogramowanie, wyposażone w diagram Gantta czy tablice Kanban, sprawdzi się również jako narzędzie kierownika projektu, usprawniając komunikację w zespole w trakcie prowadzenia wielu przedsięwzięć jednocześnie.

Trzecim elementem systemu, o którym warto wspomnieć w tym miejscu, jest portal pracowniczy. Ready_™ umożliwia obsługę w formie elektronicznej wniosków urlopowych, delegacji krajowych i wniosków o zaliczki. Poszczególne aplikacje mogą działać samodzielnie albo stanowić całość, pozwalając pracownikowi od razu złożyć prośbę o zaliczkę do planowanej delegacji.

Moduł Dzienniki pozwala w formie elektronicznej prowadzić rejestry korespondencji, faktur zakupu i sprzedaży czy też umów.

Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą

W kierunku Enterprise 2.0

Kluczem do zrozumienia architektury Ready_™ jest słowo „współpraca”. Każda funkcja systemu została podporządkowana pracy w grupie. Przykładem niech będzie tutaj zlecanie zadań z maila. Kierownik działu sprzedaży może bezpośrednio w module poczty kliknąć otrzymaną wiadomość, a następnie przekazać ją podwładnemu w formie zadania do wykonania, wskazując jednocześnie oczekiwany termin realizacji. Pracownik, zaraz po zalogowaniu do systemu, otrzyma powiadomienie o przypisanym mu nowym zadaniu.

Innowacji należy szukać gdzie indziej. W Ready_™ odzwierciedlono mechanizmy komunikacji stosowane w mediach społecznościowych i internecie. To już prawdziwa bomba. Firmy, decydując się na wdrożenie tego systemu, mogą więc w prosty sposób zaszyć w swoim DNA założenia idei Enterprise 2.0. Koncepcja ta, nakreślona przez prof. Andrew McAffiego, zakłada wykorzystanie innowacyjnych technologii internetowych takich jak sieci społecznościowe, blogi czy systemy wiki w środowisku biznesowym. Ready_™ dostarcza potrzebnych ku temu narzędzi. W programie znajdziemy system komentarzy i powiadomień, funkcję czatu, zaawansowanego klienta poczty, współdzielony kalendarz oraz zadania powiązane z dokumentami i kartoteką kontrahenta. O wielu tych komponentach wspominaliśmy już wcześniej.

Podsumowanie

W czasach postępującej cyfryzacji miejsc pracy (idea digital workplace), system Ready_™ pomaga odciągnąć pracowników od fizycznych biurek, dostarczając im zestaw cyfrowych narzędzi dostępnych na każdym urządzeniu i z dowolnego miejsca. Nowoczesny interfejs (design i UX), zestaw komplementarnych funkcji biznesowych oraz podążanie z duchem czasu (koncepcja Enterprise 2.0) sprawiają, że Ready_™ spełnia oczekiwania pracowników, również młodszego pokolenia, umożliwiając cyfryzację procesów biznesowych w obszarze zarządzania relacjami z klientami oraz backoffice. System Ready_™ można przetestować samodzielnie w ramach bezpłatnego okresu próbnego.

Gotowy_ do pracy? Z Ready_™ biuro masz zawsze ze sobą