Jelly CRM
-
- 21.10.2019, godz. 10:32
Jelly CRM to darmowy system CRM do prowadzenia sprzedaży z możliwością dzwonienia. Jak wygląda w praktyce?
Jelly CRM to system CRM dostępny na każdym urządzeniu. Cechuje go intuicyjna i prosta obsługa. Znalazły się tu wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia działalności - bazę kontaktów można stworzyć od podstaw lub załadować z dowolnego pliku .csv lub .xls. Nie trzeba w tym celu budować specjalnych plików - podczas importu wybiera się, które kolumny odpowiadają informacjom w systemie. Dla każdego klienta można dodać aktywności – na przykład określające, czy jest zainteresowany zaprezentowaną ofertą. Wspólny kalendarz umożliwia planowanie zadań indywidualnych oraz grupowych. Jelly CRM to również duża baza interesów, gdzie można określać etapy postępu w każdej sprawie, a następnie generować raporty, pokazujące w przejrzysty sposób określone działania i ich rezultaty.
Jelly CRM może być używany za darmo, jednak z pewnymi ograniczeniami - liczba kontaktów, firm i interesów ograniczona jest do 20, nie ma funkcji sporządzania raportów oraz telefonii. Druga opcja to Plan Nielimitowany w cenie 29 zł miesięcznie od użytkownika. W tej opcji wszystkie ograniczenia są usuwane, dochodzą także funkcje niedostępne w bezpłatnym.
Zobacz również:
Podsumowując: Jelly CRM może być praktycznym rozwiązaniem dla mniejszych firm.