Sage Między Firmami

W skrócie:

To kolejny dobry, choć nieco inny od konkurencyjnych, program do fakturowania.

Zalety:

  • Innowacyjny interfejs
  • Działanie w chmurze

To kolejny dobry, choć nieco inny od konkurencyjnych, program do fakturowania.

Aplikacja służy do wystawiania faktur. Później dokumenty te powinny trafić do księgowych. Można samodzielnie prowadzić ewidencję lub przekazywać dokumenty do biura rachunkowego. Jest tu mechanizm Sage Connect, jeżeli biuro księgowe używa systemów Sage. Dzięki tej opcji każda wystawiona faktura zostanie automatycznie przesłana do księgowości.

Między Firmami działa w chmurze, a jego wyróżnikiem jest innowacyjny interfejs, który czerpie pewne elementy z programów pocztowych. Są tu zakładki Faktury, Otrzymane, Wysłane, Archiwum i Kontrahenci, które szybko przenoszą do list dokumentów oraz listy kontrahentów. Zrozumienie tych modułów przyjdzie łatwo, jeśli dodamy, że program umożliwia wystawianie faktur, wysyłanie ich przez e-mail oraz archiwizację, a także odbieranie dokumentów elektronicznych do klientów. Użytkownik jest na bieżąco informowany, czy faktury dotarły i zostały zaakceptowane przez kontrahentów.

Między Firmami oferuje kilka przydatnych narzędzi, które znacznie ułatwiają pracę z programem. Każdy dokument można dodatkowo opisać, nadając mu etykiety. Praca ta nie pójdzie na marne, jeżeli chce się szybko wyszukać lub przefiltrować dokumenty tego samego typu. Dodatkowo można zdefiniować regułę, która automatycznie przypisze dokument do grupy. Grupy służą do ograniczania dostępu użytkowników do wybranych dokumentów. To prawda: Między Firmami umożliwia pracę wielu użytkowników w jednym systemie.


Zobacz również
Laptop dla czołgisty
GE63VR 7RE RAIDER - stworzony do gier