Asystent CRM 2014 BIZNES v13.12.3

Asystent CRM 2014 BIZNES to profesjonalne narzędzie klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów); możliwość tworzenia w każdym z modułów grup drzewiastych i przypisywania do tych grup rekordów np. kontrahentów czy zadania; Podstawą programu CRM jest funkcja planowania i przypominania zadań, obsługa mechanizmu podzadań, zlecania zadań innym użytkownikom systemu; CRM posiada zintegrowany klient poczty e-mail; elektroniczna książka korespondencji (książka podawcza, dziennik korespondencyjny) ; w CRM-ie jest również narzędzie do wysyłania mailingów (masowa korespondencja), oraz masowych SMS itp.

Asystent CRM to także rozbudowane mechanizmy importu i eksportu danych, obsługa czytników kodów kreskowych, moduł drukowania kopert z pełną ich konfiguracją, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz lokalnych oraz zdalnych i wiele więcej. CRM posiada rozbudowane narzędzia do zarządzania użytkownikami tj, nadawanie uprawnień użytkowników, możliwość ustawiania widoczności modułów czy zmiana hasła dla użytkownika. Programy CRM w wersji Biznes można wykorzystać w pracy sieciowej z serwerami baz danych SQL. Zalecany przez producenta jest silnik bazy MySQL, który z powodzeniem można wykorzystać do pracy zdalnej i lokalnej również przez internet. Aplikacja CRM może być rozbudowana do wersji z systemem sprzedaży tj. do Asystent Firma lub Korporacja, programy te są rozbudowane o dodatkowe moduły sprzedażowe czy logistyczne.

UWAGA

Wszystkie dane wprowadzone do wersji testowej programu pozostają niezmienione i przechodzą do wersji ZAREJESTROWANEJ (ZAKUPIONEJ) programu.