Obsługa Sprzedaży ObSp 16.01.B

Obsługa Sprzedaży ObSp to aplikacja przeznaczona do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej w małych i średnich przedsiębiorstwach. Funkcjonalność rozwiązania umożliwia prowadzenie ewidencji zakupów, dowolną organizacje asortymentu produktów, obsługę kasy i banku, oraz pełną obsługę należności i zobowiązań. Zarządzanie magazynem uwzględnia pełną ewidencje stanów magazynowych, rozliczanie magazynu metodą FIFO, LIFO lub z dowolnej dostawy oraz automatyczne wystawianie dokumentów WZ.

Obsługa Sprzedaży ObSp posiada praktyczne rozwiązanie w postaci ekranu startowego, umożliwia na bieżąco prezentacje podstawowych zestawień i wykresów dotyczących sprzedaży. Program wspomaga także zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki modułowi planowania pracy oraz licznym zestawieniom pozwalającym na niezwykle dokładną analitykę sprzedaży i jej rentowności. Interfejs programu jest przejrzysty i intuicyjny, umożliwiający szybki dostęp do kluczowych opcji.

W tej wersji :

- dodano możliwość rozliczania nieobecności właścicieli firm. Mechanizm uwzględnia nieobecności chorobowe przy ustalaniu podstawy do wyliczania ubezpieczeń społecznych właścicieli, A dane tych nieobecności są możliwe do wyeksportowania do programu Płatnik. Dodano również możliwość wystawiania zaświadczenia ZUS-3b;

- dodano możliwość rozliczania nieobecności dla pracowników zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych. Nowa funkcjonalność pozwala nie tylko na wprowadzanie takich nieobecności, ale również wyliczanie kwot zasiłków, drukowanie zaświadczeń ZUS Z-3a oraz eskport danych do programu Płatnik (Jest to pierwsza wersja użytkowa tego modułu w związku z tym prosimy o przesyłanie wszelkich uwag);

- dodano możliwość wydruku formularzy w wersji czarno-białej;

- i inne

UWAGA

Wersja trial ważna jest przez 30 dni lub 60 uruchomień programu. Po upływie tego czasu (lub po 60 uruchomieniu) działanie programu nie zostanie w żaden sposób ograniczone a jedynie znacznie spowolnione.