Organizer Pracy PL+ 1.0.5

Organizer Pracy PL+ to program przeznaczony do zarządzania zadaniami w firmie oraz sprawnej organizacji i podziału zadań pomiędzy pracowów. Posiada również opcje do wnikliweji analizy toczących się działań. Program wspomaga kontrolę wykorzystania czasu pracy przez pracowników poprzez raportowanie stanu realizacji zadań, monitorowanie terminów i postępów w pracach oraz analizę kosztów pracy, kontrolę i rozliczanie czasu pracy poprzez moduł RCP.

Organizer Pracy PL+ daje do dyspozycji funkcje zarządzania informacjami związanymi z zadaniami takimi jak spotkania, terminy, notatki, zgłoszone problemy, postępy w pracach, pracownicy zaangażowani w pracę nad projektem. Aplikacja posiada także system powiadomień e-mail, co ułatwia kontakt z pracownikami i informowanie ich o tym co dzieje się w projekcie. Natomiast system nadawania uprawnień pozwala wydzielić grupy pracowników o różnym poziomie dostępu do danych w zależności od pełnionej funkcji, roli w projekcie, zadania.