Obsługa Sprzedaży ObSp 2.12.A

Obsługa Sprzedaży ObSp to aplikacja przeznaczona do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej w małych i średnich przedsiębiorstwach. Funkcjonalność rozwiązania umożliwia prowadzenie ewidencji zakupów, dowolną organizacje asortymentu produktów, obsługę kasy i banku, oraz pełną obsługę należności i zobowiązań. Zarządzanie magazynem uwzględnia pełną ewidencje stanów magazynowych, rozliczanie magazynu metodą FIFO, LIFO lub z dowolnej dostawy oraz automatyczne wystawianie dokumentów WZ.

Obsługa Sprzedaży ObSp posiada praktyczne rozwiązanie w postaci ekranu startowego, umożliwia na bieżąco prezentacje podstawowych zestawień i wykresów dotyczących sprzedaży. Program wspomaga także zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki modułowi planowania pracy oraz licznym zestawieniom pozwalającym na niezwykle dokładną analitykę sprzedaży i jej rentowności. Interfejs programu jest przejrzysty i intuicyjny, umożliwiający szybki dostęp do kluczowych opcji.

W najnowszej wersji dodano kilka nowych funkcji oraz usprawniono już istniejące. Zlikwidowano również zauważone bugi.

UWAGA

Wersja trial ważna jest przez 30 dni lub 60 uruchomień programu. Po upływie tego czasu (lub po 60 uruchomieniu) działanie programu nie zostanie w żaden sposób ograniczone a jedynie znacznie spowolnione.