Bookmacher 2.6 pl

Bookmacher jest to program służący do zapisywania swoich kuponów bookmacherskich na komputerze oraz do prowadzenia zaawansowanych statystyk. Program nie posiada instalatora, dzięki czemu nie zaśmieca dysku i rejestru.

Funkcje Bookmacher 2.0:

- dodawanie kuponów wraz z datą i wybranym bookmacherem oraz usuwanie ich,

- automatyczne sprawdzanie czy kupon jest zaliczony,

- automatyczne sprawdzanie czy mecz jest zaliczony, wg. typu i wyniku,

- automatyczne podwajanie stawki w przypadku nietrafienia meczu z opcją progresji,

- możliwość edycji wyniku,

- podświetlenie na zielono zaliczonych meczy/kuponów, na czerwono niezaliczonych oraz na niebiesko niewypełnionych,

- dodawanie/usuwanie meczy wewnątrz kuponu,

- automatyczne wyliczanie wygranej wg. stawki i kursu,

- automatyczne wyliczanie ogólnego kursu ze wszystkich meczy,

- możliwość zmiany stawki po dodaniu kuponu.

- możliwość ustalenia czy w danym kuponie od wygranej ma być odliczany podatek,

- rysowanie wykresu zysków/strat/wydanych pieniędzy wybranych kuponów,

- rysowanie wykresu wybranych kuponów trafionych/nietrafionych/niewypełnionych/postawionych wg. miesięcy

- możliwość skopiowania każdego wykresu do schowka,

- zoomowanie oraz przesuwanie wykresów,

- tryb 2D i 3D wykresów,

- lista bookmacherów wraz z opisami, których polecamy,

- możliwość sprawdzenia w programie czy jest nowa wersja,

- wbudowany eksporter, który przerabia kupony z wersji 1.3 do wersji 2.0 .

Statystyki:

- ilość kuponów,

- ilość kuponów trafionych/nietrafionych/niewypełnionych,

- ilość meczy trafionych/nietrafionych/niewypełnionych,

- wydane pieniądze,

- wygrane pieniądze,

- stracone pieniądze,

- bilans wydatku i zysku,

- trafność kupowanych kuponów w procentach.

- Dodatkowo statystyki miesięczne jak wyżej,

Typy meczu:

1 - mecz wygra gospodarz,

2 - mecz wygrają goście,

x - będzie remis,

12 - któraś z drużyn wygra, nie będzie remisu,

1x - mecz wygra gospodarz lub będzie remis,

x2 - mecz wygrają goście lub będzie remis,

<n - padnie mniej niż n bramek,

>n - padnie więcej niż n bramek.

Zmiany w wersji 2.6:

- dwie wersje językowe polska i angielska!

- całkowicie rozbudowana progresja,

- możliwość użycia metody Ciągu Fibonacciego w kuponach,

- najdroższy/najtańszy kupon,

- największa wygrana/przegrana,

- możliwość przemieszczania się pomiędzy kuponami za pomocą strzałek na klawiaturze.