CRM Berberis 3.0.7.5 pl

Nowoczesne rozwiązanie informatyczne wspomagające funkcjonowanie przedsiębiorstw.

System Berberis jest nowoczesnym rozwiązaniem informatycznym typu klient-serwer, stworzonym głównie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. W zależności od wersji, może współpracować z różnymi serwerami baz danych: Oracle, bądź PostgreSQL. W zależności od konfiguracji może obsługiwać różne rodzaje firm:

- handlowe,

- usługowe,

- produkcyjne,

- inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

Berberis to znacznie więcej niż typowy CRM. To system wspomagający pracę przedsiębiorstwa w całym obszarze związanym ze sprzedażą. CRM oznacza tu raczej pewną ogólną filozofię, zgodnie z którą klient jest najważniejszą osobą w firmie i zarazem centralnym bytem systemu informatycznego.

Wraz z dostawą oprogramowania producent oferuje wdrożenie, parametryzację, szkolenie i opiekę serwisową. Korzystamy przy tym z pomocy współpracujących z nami przedsiębiorstw informatycznych na terenie całego kraju. Zobacz listę partnerów, na której zaznaczyliśmy firmy zajmujące się wdrażaniem systemu Berberis.

W wersji demonstracyjnej dostępne są wszystkie funkcjonalności systemu CRM Berbeis. Licencja demo jest nieograniczona czasowo, limitowana jest natomiast liczba wprowadzanych rekordów (zdarzeń, spraw, faktur, towarów i usług).

Poza stroną graficzną udostępniono nowe funkcjonalności. Oto kilka z nich:

- graficzna wizualizacja procesów (sekwencji powiązanych zdarzeń)

- możliwość definiowania powiązań pomiędzy podmiotami (firmami, osobami)

- rejestrowanie informacji o tym, kto i kiedy wprowadził dane kontrahenta

- możliwość dezaktywacji pracowników podczas dezaktywacji firmy

- filtrowanie po istniejących załącznikach na liście dokumentów

- ujednolicone działanie filtra na listach kontrahentów

- ulepszona lista „do zrobienia” – obejmuje również zadania i tzw. „luźne przypomnienia”