ProfitCRM 1.2 pl

Platforma Zarządzania z pakietem modułów o nazwie "ProfitCRM" to innowacyjne rozwiązanie służące do wspomagania procesów organizacyjnych zachodzących w strukturach każdego przedsiębiorstwa, jak i do wspomagania zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie to zostało wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań, które pozwalają sprawnie gromadzić oraz zarządzać krążącą informacją. ProfitCRM to nie tylko narządzie, które powstało na podstawie wiedzy analityków i programistów.

ProfitCRM to aplikacja, która powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie nasze oraz naszych klientów w zakresie organizacji pracy i zarządzania relacjami z klientami.

Funkcje programu ProfitCRM:

- Baza podmiotów i kontaktów personalnych

- Zarządzanie czasem pracy

- Zarządzanie pocztą tradycyjną

- Korespondencja seryjna

- E-mail, FAX, SMS, Mailing

- CallCenter

- Zarządzanie fizycznymi dokumentami

- Współpraca z systemami handlowymi

- Wielowariantowe ofertowanie

- Zamówienia zewnętrzne i wewnętrzne

- Zarządzanie projektami

- Obieg dokumentów

- Serwis

- Baza wiedzy

- Notatki

- Zarządzanie plikami i załącznikami

- Edytor własnych pół

- Zarządzanie szablonami

- Menedżer wydruków

- Automatyczne uaktualnienia LiveUpdate

Nowości:

- Moduł Projekty - pozwala na realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu. Logiczny interfejs umożliwia w łatwy sposób zaplanowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt’a. Do każdego zadania projektu możemy przypisać odpowiedzialnego jak i uzależnić rozpoczęcie od jednego lub wielu poprzedzających zadań. Korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia, zakończenia i poziomu kosztów etapów z rzeczywistym wykonaniem i poziomem kosztów.

- Moduł Serwis - funkcjonalność oprogramowania Profit CRM została rozszerzona o moduł Serwis z myślą o przedsiębiorstwach, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Teraz, dzięki możliwości sprawdzenia zgłoszenia po numerze seryjnym, w dowolnym momencie wiadomo, na jakim etapie znajduje się urządzenie.

- aktualizacja opisu Modułu Handel - dzięki rozszerzonej funkcjonalności modułu Handel w łatwy sposób możemy zarządzać ofertami wysyłanymi do swoich klientów. Interfejs został zaprojektowany tak, aby użytkownik opcjonalnie mógł rozszerzyć funkcjonalność do zawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Dzięki tej funkcjonalności możemy przygotować np. dwa warianty walutowe za pomocą jednej oferty. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu.

Wersja 90-dniowa.

Domyślny użytkownik: Administrator

Hasło: profitcrm