CDN OPT!MA 13 pl

Dostosowany do przepisów prawnych program do zarządzania, obsługi sprzedaży, księgowości, kadr i płac. CDN Optima wspomaga prowadzenie małej i średniej firmy. Dodatkowo dedykowany moduł Biuro Rachunkowe wspiera zarządzania biurem rachunkowym i kancelarią na wszystkich etapach obsługi klienta. Narzędzie umożliwia pracę w wersji jednostanowiskowej, jak również pozwala na efektywną pracę w sieci.

Ergonomiczny i przyjazny interfejs programu ułatwia pracę z systemem nie tylko zaawansowanym użytkownikom, ale i rozpoczynającym pracę z aplikacją, którzy mogą korzystać z kontekstowej pomocy wbudowanej w program lub skorzystać z usługi CDN ASYSTA.

Budowa modułowa gwarantuje pełną intergrację i umożliwia elastyczne dopasowanie funkcjonalności programu do potrzeb każdej firmy. W miarę rozwoju firmy, program CDN OPT!MA można rozbudowywać o kolejne elementy. Unikalną cechą jest możliwość wynajmowania programu przez Internet za pośrednictwem platformy ASP - CDN Online. (www.comarch.pl/cdnonline). Wybór CDN Online ułatwia nowoczesne zarządzanie firmą, a także pozwala ograniczyć koszty związane z informatyzacją firmy. Wykorzystując Internet Użytkownicy otrzymują dostęp do informacji o firmie przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie, dzięki czemu mogą oferować wyższą jakość świadczonych usług oraz sprawną obsługę klienta.

Program umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów z większością sieci handlowych przez dodatkową opcję eksportu dokumentów w formacie EDI/ECOD (Electronic Data Interchange).

System współpracuje z urządzeniami zewnętrznymi typu: kasy fiskalne, drukarki fiskalne, drukarki etykiet i kodów kreskowych oraz panele dotykowe.

Program CDN OPT!MA wyposażony jest w nowoczesną technologię Microsoft SQL Server 2000, zapewniającą bezawaryjność pracy i bezpieczeństwo danych. CDN OPT!MA współpracuje również z Microsoft SQL Server 2005.

Nowa edycja CDN OPT!MA systemu do zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami zawiera szereg innowacyjnych zmian i funkcjonalności. Najważniejsze z nich to obieg dokumentów i pulpit menadżera, czyli nowe moduły dedykowane zarówno dla mikro, małych jak i średnich firm.