System Berberis 4.0.3.22

System Berberis to nowoczesny koncepcyjnie system ERP, który wspiera działania przedsiębiorstwa w całym obszarze związanym z szeroko rozumianą obsługą klienta. Koncepcja nowoczesnej, wielowymiarowej perspektywy gromadzonych informacji pozwala użytkownikowi błyskawicznie dokonywać odpowiednich przekrojów już na poziomie operacyjnym. Ten rozbudowany system, oprócz modułu kontaktów z klientami (typowy CRM) posiada wiele innych funkcjonalności, o które - w zależności od potrzeb firmy - w każdej chwili można go rozbudować i wspomaga m.in. ewidencjonowanie kontrahentów, rejestrowanie zdarzeń, grupowanie zdarzeń w sprawy i spraw w projekty, archiwizację i obieg dokumentów, planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych (m.in. przy pomocy poczty elektronicznej), fakturowanie, obsługę wielu magazynów, kontrolę zobowiązań i należności, obsługę procesów serwisowych, produkcji przeprowadzanie analiz, generowanie raportów, prowadzenie ksiąg handlowych i wiele innych.

Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Dzięki niemu poszczególne zadania będą realizowane sprawniej, podniesie się ich jakość, wzrośnie wydajność pracy, a tym samym redukcji ulegną koszty. Równie dobrze sprawdza się na kilku, jak i na kilkudziesięciu stanowiskach, wspomaga pracę grupową. Współpracuje z różnymi serwerami baz danych (Oracle lub PostgreSQL).

W wersji demonstracyjnej dostępne są wszystkie funkcjonalności systemu Berberis. Licencja demo jest nieograniczona czasowo, limitowana jest natomiast liczba wprowadzanych rekordów (zdarzeń, spraw, faktur, towarów i usług).