Gestor GT 1.27 SP1 HF1

Gestor GT – aplikacja twórców popularnego Subiekta GT – jest systemem CRM, czyli służy zarządzaniu kontaktami z klientami. Umożliwia tworzenie bazy ze szczegółowymi informacjami o reflektantach oraz ma zaawansowane filtry i wyszukiwarki, za pomocą których pracownicy firmy szybko odnajdą klientów spełniających konkretne wymagania. Zawiera wiele mechanizmów ułatwiających zarządzanie czasem – takich jak lista zadań do wykonania (oraz ich aktualny status), zaplanowane spotkania itp.

Liczba pobrań: 1027
Cena/licencja: Demo
Producent/dystrybutor
InsERT S.A.
Rozmiar: 253.54 MB
Chcesz dodać program?
Link nie działa?
Napisz do nas!

Gestor GTaplikacja twórców popularnego Subiekta GT – jest systemem CRM, czyli służy zarządzaniu kontaktami z klientami. Umożliwia tworzenie bazy ze szczegółowymi informacjami o reflektantach oraz ma zaawansowane filtry i wyszukiwarki, za pomocą których pracownicy firmy szybko odnajdą klientów spełniających konkretne wymagania. Zawiera wiele mechanizmów ułatwiających zarządzanie czasem – takich jak lista zadań do wykonania (oraz ich aktualny status), zaplanowane spotkania itp. Jest też klient poczty elektronicznej, a także czytelny kalendarz, w którym wyświetlane są aktywności zaplanowane w innych modułach programu. Warto dodać, że Gestor GT jest w pełni kompatybilny z innymi aplikacjami z serii InsERT GT, co umożliwia m.in. Wystawianie dokumentów handlowych, obsługę magazynów czy synchronizację danych o kontrahentach pomiędzy programami.

Nowości wnoszone przez edycję Gestor GT 1.27 SP1 HF1 to:

Dla zamówień od klienta oraz do dostawcy wprowadzono możliwość parametryzacji zachowania programu w kontekście tworzenia zamówienia różnicowego (tworzone zawsze, każdorazowe pytanie oraz nietworzenie nigdy). Parametr znajduje się w Parametrach zamówień od klientów oraz Parametrach zamówień do dostawcy na zakładce Algorytmy.

Dodano funkcję Powiel dla szablonów wiadomości.

Dodano możliwość określenia dla klienta domeny adresu poczty elektronicznej do celu automatycznego przypisywania wiadomości do klienta.

Dodano możliwość szybkiego wysyłania wiadomości do opiekuna klienta, działania i szansy sprzedaży.

Dodano możliwość ustawienia odstępu czasowego pomiędzy wysyłką określonej liczby wiadomości oraz ograniczania liczby wiadomości wysłanych w jednym dniu.

Dodano możliwość wysyłania dokumentów z biblioteki jako załącznik w wiadomości.

Dodano obsługę listy zaufanych i niepożądanych nadawców w wiadomościach.

Rozszerzono działanie filtra statusów działań o pozycję grupującą działania niezamknięte.

Udostępniono łatwe załączanie dokumentów z biblioteki do wysyłanych wiadomości.

W definicjach szablonów naklejek kontrahentów dodano możliwość wydrukowania danych podstawowego pracownika kontrahenta.

W informatorach o kontrahencie/kliencie i o towarze dodano zakładkę z szansami sprzedaży.

W listach wyboru działań, szans sprzedaży i wiadomości dodano możliwość dodatkowego filtrowania według kontekstu klienta.

W parametrach telefonów i komunikatorów dodano znacznik nie odkładaj słuchawki umożliwiający współpracę z niektórymi modemami.

W parametrach towarów i usług wprowadzono możliwość określania domyślnej stawki VAT przy zakupie (innej niż przy sprzedaży).

W słowniku scenariuszy szans sprzedaży dodano funkcję Powiel.

W wiadomościach dodano obsługę priorytetów ważności.

Wprowadzono możliwość definiowania kolejności drukowania naklejek.

Do mechanizmu Instynktu klientów dodano dodatkowe adresy e-mailowe.

Dodano funkcjonalność automatycznego wyświetlania wiadomości InsMAIL o statusie Powiadomienia o nowych wersjach. Jeśli nadejdzie wiadomość zawierająca informacje o nowej wersji programu, zostanie ona automatycznie wyświetlona użytkownikowi przy ponownym uruchomieniu programu.

Ocena:
Twoja ocena: