Samsung Smart TV już na polskim rynku - więcej niz internet w telewizorze

Samsung właśnie wprowadził na polski rynek platformę internetową Samsung Smart TV, która oznacza całkowitą integrację telewizora z internetem.

Smart Hub czyli Internet@TV wersja druga

Smart Hub to interfejs użytkownika, który jest rozwinięciem poprzedniego rozwiązania Internet@TV. Znajdziemy go w telewizorach Smart TV oraz odtwarzaczach Blu-ray Samsunga.

Znajdziemy tam wyszukiwarkę Search All oraz specjalne widżety, które ułatwiają korzystanie z internetowych zasobów (m.in. Ipla, YouTube, Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Skype, Facebook). Duża zaletą Smart TV jest otwarta przeglądarka internetowa, która pozwala na konwencjonalne przeglądanie witryn internetowych.

Zobacz również:

Sklep Samsunga ma ponad 300 aplikacji

Samsung uruchomił też w Polsce sklep z aplikacjami przeznaczonymi do telewizorów - obecnie w ofercie jest już ponad 300 aplikacji. Co możemy za ich pomocą zrobić? Np. możemy sami ułożyć własny program, obejmujący te filmy i seriale, które chcemy obejrzeć. Przykładowo, na serwisach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter możemy też na żywo dzielić się swoimi wrażeniami i komentować oglądane pozycje filmowe.

Smart TV czyli internet w telewizorach stał się standardem

W telewizorach zapanowała wreszcie jednoznaczna nomenklatura. Teraz telewizor z internetem - nie tylko u Samsunga - ma na imię Smart TV. Teraz dostęp do serwisów internetowych jest bardziej przemyślany jako całość. Wygląda na to, że internet w telewizorach nie jest już jedynie ciekawostką, a przemyślaną koncepcją nowego domowego centrum rozrywki. A więc możemy już chyba przy kupnie telewizora brać pod uwagę nie tylko jakość obrazu i design, ale także, to czy kupowany przez nas TV jest "smart".