LG G4: wadliwe egzemplarze do naprawy

Firma LG poinformowała, że problem, z którym od miesięcy boryka się część właścicieli LG G4, został zidentyfikowany.

Od kilku miesięcy na różnych platformach społecznościowych część właścicieli smartfona LG G4 (z różnych regionów i korzystających z usług różnych operatorów) uskarżała się na tzw. bootloop (zawieszenie się systemu w momencie bootowania). Na stronie change.org powstała nawet petycja, za pośrednictwem której starali się skłonić koreańską firmę do rozwiązania problemu. Serwis Android Authority otrzymał właśnie jej oficjalne stanowisko w tej sprawie:

"LG Electronics jest świadome występowania bootloop na smartfonie LG G4, którego przyczyna została zidentyfikowana jako luźny kontakt między komponentami. Klienci, którzy doświadczyli tego problemu powinni skontaktować się z lokalnym operatorem lub centrum serwisowym (www.lg.com/common) aby naprawić smartfon w ramach gwarancji. Klienci, którzy nie kupili LG G4 u operatora powinni skontaktować się z centrum serwisowym LG. Muszą przy tym pamiętać, że warunki gwarancji mogą się różnić."

Zobacz również:

Koreańska firma zadeklarowała też, że dokłada wszelkich starań, aby jej produkty i usługi były na jak najwyższym poziomie. Przeprosiła jednocześnie właścicieli LG G4, którzy oddając do naprawy wadliwy smartfon nie doczekali się jego właściwej naprawy. Tłumaczy, że diagnoza serwisów była wówczas błędna i deklaruje, że tym razem naprawa przebiegnie bez żadnych problemów.